دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1397 - 20:00

انتقاد عضو شورای شهر تهران از ساعات بازدید موزه‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران از عدم تناسب ساعت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی متناسب با ساعات گردشگری در شهر انتقاد کرد.
کد خبر : 292306

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا حجت نظری در نشست گردشگری شهر ری که امروز برگزار شد با انتقاد از تعطیلی زود هنگام موزه ها در ایام هفته گفت: متاسفانه سیاست گذاری واحدی برای موزه ها و اماکن گردشگری نداریم، بطوریکه خود من چندین بار در طول ایام تعطیل یا ایام هفته به برخی از این اماکن رفتم اما با در بسته و تعطیلی این مراکز مواجه شدم


وی با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی باید در ایام مختلف، به خصوص روز جهانی موزه در تمام مکان های تاریخی، حتی غیر از موزه ها را نیز تا ساعات پایانی شب به روی گردشگران باز بگذارد، گفت: باز بودن در موزه ها در ایام تعطیل و ساعات بیشتر، گردشگران بیشتری را جذب ایران و این اماکن تاریخی می کند.


این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: باید کاری کنیم توریست های خارجی با رضایت کشورمان را ترک کنند، چراکه چون این امر در اقتصاد ما نیز تاثیر گذار است.


نظری با بیان اینکه همه مسئولان مربوطه باید با کمک مردم تلاش کنند صنعت گردشگری در کشور رونق بگیرد، گفت: این اتفاق وابستگی ما به نفت را کم می‌کند و سبب می‌شود تا در شرایطی مثل شرایط این روزها، تحریم نتوانند موجب نگرانی ما شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب