دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شفیعی، تهیه‌کننده در گفتگو با آنا:

سریال جدیدم را سجادی‌حسینی درباره محیط زیست می‌سازد/ سمت کارهای سفارشی نمی‌روم

تهیه‌کننده سریال «زندگی از نو» به آنا گفت: شاید اسم سریال طوری باشد که برخی فکر کنند حالت سفارشی دارد اما اصلا چنین چیزی نیست. سریال روایتی از محیط زیست است ولی ما داستان خودمان را داریم.
کد خبر : 200986

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، شبکه پنج سیما در ادامه تولید و پخش سریال‌های ایرانی قرار است با همکاری کاوه سجادی‌حسینی به عنوان کارگردان، سریال «زندگی از نو» را به تولید برساند.


تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی را مهدی شفیعی برعهده دارد. این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با خبرنگار آنا ضمن تأیید مطلب فوق، بیان کرد: فعلا در مرحله پیش‌تولید و انتخاب عوامل هستیم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و مشکلی هم پیش نیاید اول مهرماه «زندگی از نو» را کلید خواهیم زد.


وی ادامه داد: قصه این مجموعه در شمال کشور می‌گذرد. در واقع انتخاب این لوکیشن به اقتضای داستان سریال است و همچنین قصه آن که پیرامون محیط زیست می‌گذرد. البته جنبه سفارشی ازطرف سازمان یا نهادی خاص هم ندارد.


شفیعی در این رابطه توضیح داد: شاید اسم سریال طوری باشد که برخی فکر کنند حالت سفارشی دارد اما اصلا چنین چیزی نیست. در کارنامه من چنین تولیداتی وجود ندارد و سمت اینجور کارها نمی‌‌روم. روایتی از محیط زیست هست ولیکن ما داستان خودمان را داریم.


این تهیه‌کننده درباره ترکیب بازیگران «زندگی از نو» نیز اشاره داشت: بازیگران را هم از هنرمندان بومی انتخاب خواهیم کرد و هم بازیگران دیگری که برای مردم شناخته شده هستند. قرار نیست چون قصه در شمال کشور می‌گذرد فقط از یک طیف خاص از بازیگران استفاده کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته