دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
 دعواهایی که مالک پاری‌سن‌ژرمن را به قهقرا کشاند

جناب‌خان، سر از تبلیغ‌ مواد بهداشتی درآورد!

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مشخص شد، جناب‌خان در سری جدید برنامه «خندوانه» حضور نخواهد داشت و سعید سالارزهی، مالک این عروسک و رامبد جوان برای حضور در جناب‌خان در «خندوانه» نتوانسته‌‎اند به تفاهم برسند و درآخر این عروسک محبوب سر از تبلیغ‌های مواد بهداشتی درآورد.
کد خبر : 150539

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پس از جدا شدن جناب‌خان از «خندوانه» به خاطر نارضایتی مالک این عروسک از دریافت‌های مالی‌اش، رامبد جوان از محمد بحرانی دعوت کرد تا جلوی دوربین این برنامه بنشیند و و از آینده وضعیت جناب‌خان بگوید، برنامه‌ای که کاملا مبتدیانه طراحی شده بود تا رامبد جوان از بحرانی بپرسد که آیا در آینده با سعید سالارزهی همکاری خواهی کرد؟ بحرانی هم جواب بدهد هرگز در فیلم سینمایی‌ای که قرار است با حضور جناب‌‎خان ساخته شود، حضور نخواهم داشت.


داستانی تکراری


برنامه آن شب «خندوانه» بیشتر از شفاف‌سازی و یا احترام به مخاطب، قصد قدرت‌نمایی و یارکشی داشت. طوری که جوان پس از حرف‌های بحرانی گفت: «این از این و خلاص...!» جوان وقتی از راضی کردن سالارزهی درمانده شد، محمد بحرانی را راضی کرد تا کنار او بماند و از خیر جناب‌خان بگذرد تا خیالش راحت شود که این عروسک محبوب که بیشتر از سالارزهی و یا «خندوانه» به مردم تعلق داشت، بعد از این هیچ‌جایی دیده نخواهد شد.


اما پس از آن، سعید سالارزهی نامه‌ای منتشر کرد و از سوءاستفاده جوان از تریبون برنامه «خندوانه» برای خراب کردن چهره مالک جناب‌خان گلایه کرد و گفت «آن‌ها قصد داشتند جناب‌خان را از من بگیرند و در ازای 2 میلیارد تومان و 10 درصد سود از فیلم‌های سینمایی و ارزش افزوده‌ها، مالکیت این عروسک را در اختیارشان قرار دهم.»


جدایی اسپانسرها از جناب‌خان


همان‌طور که از قبل هم قابل‌ پیش‌بینی بود؛ با جدایی بحرانی از جناب‌خان، سرمایه‌گذارها هم از ادامه همکاری با سالارزهی دل‌سرد شدند تا جایی که از سرمایه‌گذاری در پروژه سینمایی با حضور این عروسک، بدون صداپیشه‌اش انصراف دادند تا سالارزهی که پیشنهاد 2 میلیارد تومانی «خندوانه» و رامبد جوان را پس زده بود به نقل از سینما دیلی، به قراردادی 300 میلیونی در ازای قرار دادن جناب‌خان به شرکت هوم‌کر (تولید‌کننده مایع دست‌شویی و دستمال کاغذی و...) رضایت بدهد. سالارزهی قصد داشت از صداپیشه تازه‌ای جای بحرانی استفاده کند که با مخالفت سرمایه‌گذارهایی که قرار بود در فیلم سینمایی با حضور این عروسک مشارکت کنند مواجه شد.


به خاطر مردم


رامبد جوان بارها در برنامه‌اش اعلام کرد این عروسک متعلق به مردم است و نمی‌توان آن را مصادره کرد. سالارزهی هم گفته بود که استفاده نادرست و دور شدن از اهداف اولیه شکل‌گیری این عروسک، یکی از دلیل‌های اصلی جدایی جناب‌خان از «خندوانه» بود. در این میان رامبد جوان مدام از نگرانی‌اش راجع به مردم و دور شدن این عروسک از مردم گفت و حاضر نشد قراردادهای مالی را طوری تنظیم کند که رضایت سالارزهی را جلب کند و ترجیح داد صداپیشه این عروسک را مجاب به جدایی از جناب‌خان کند و سالارزهی هم که دل‌واپس مردم و این عروسک بود، جناب‌خان را به شرکت تولیدکننده مواد بهداشتی و شوینده سپرد تا جناب‌خان که روزی ادعای مالکیت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن‌ فرانسه را داشت، حالا سر از اتوبوس‌های شهری دربیاورد. دعوا برای به دست آوردن این عروسک تبدیل به میدان جنگی شد تا دو طرف برای نابودی عروسکی که پس از سال‌ها توانسته بود از زیر سایه‌ عروسک‌های محبوب مجموعه «کلاه‌قرمزی» بیرون بیاید و محبوب مردم شود، نهایتا مایع دست‌شویی و دستمال‌کاغذی تبلیغ کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب