هادی مومنی

نویسنده:هادی مومنی

پژوهش و دانش
تعداد مطالب کار شده: ۲۷

گروه پژوهش و دانش

آخرین مطالب
چگونه با کمک هنر زندگی بهتری داشته باشیم؟
به مناسبت روز جهانی هنر؛

چگونه با کمک هنر زندگی بهتری داشته باشیم؟

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد هنر به ما کمک می‌کند اخلاقی‌تر زندگی کنیم، خودشناسی را در ما تقویت می‌کند و روش فوق‌العاده‌ای است که از حاصل آن، برای ارتباط برقرارکردن با دیگران، استفاده کنیم.
ضرورت به رسمیت شناختن زومرها در کشور
آنا بر اساس نتایج یک پژوهش گزارش می‌دهد؛

ضرورت به رسمیت شناختن زومرها در کشور

نتایج یک پژوهش درباره وضعیت نوجوانی (نسل زد یا زومرها) در کشور نشان می‌دهد که ویژگی‌های متمایز این نسل باعث می‌شود نیاز به قرارگرفتن آن‌ها در کانون توجه سیاستگذاری باشد.
سناریو‌های پیش روی دانشگاه‌ها در سایه هوش مصنوعی چیست؟
نتایج چند پژوهش نشان می‌دهد؛

سناریو‌های پیش روی دانشگاه‌ها در سایه هوش مصنوعی چیست؟

در این گزارش تلاش خواهد شد با کمک چند پژوهش کاربردی، موضوع آموزش و پژوهش‌های دانشگاهی در زمانه گسترش هوش مصنوعی واکاوی و تحلیل شود.
نحوه مواجهه سینمای ایران با بحران‌های محیط‌زیست
آنا از نتایج یک پژوهش گزارش می‌دهد؛

نحوه مواجهه سینمای ایران با بحران‌های محیط‌زیست

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که سینمای ایران در مواجهه با بحران‌ها و چالش‌های زیست‌محیطی در وضعیت و سطح مطلوب و قابل قبولی قرار ندارد؛ چراکه تناسب کمی و کیفی به ویژه در زمینه سینمای روایی و چالش‌های زیست محیطی کشـور دیده نمی‌شود و چرایی این موضوع، نیاز بـه تأمل و تحلیل دارد.
ریشه‌یابی آلودگی هوا در شهر بدون نفس
در گزارش آنا بخوانید؛

ریشه‌یابی آلودگی هوا در شهر بدون نفس

شاخص آلودگی هوای تهران روز گذشته با عدد ۱۳۶ در وضعیت ناسالم قرار گرفت. به همین مناسبت در این گزارش تلاش خواهیم کرد با ارجاع به برخی از مهم‌ترین پژوهش‌های مرتبط با آلودگی هوا، مروری کنیم بر آنچه پژوهشگران برای بهبود این وضعیت پیشنهاد کرده‌اند.
حرکت از همبستگی به گسست در سینمای اجتماعی ایران
نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد؛

حرکت از همبستگی به گسست در سینمای اجتماعی ایران

یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد روند جامعه بازنمایی شده در سینمای ایران، از همبستگی به سمت گسست در حرکت است.
مؤلفه‌های مؤثر بر جذب گردشگر؛ «تصویر مقصد» بیشترین تأثیر را دارد
نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد؛

مؤلفه‌های مؤثر بر جذب گردشگر؛ «تصویر مقصد» بیشترین تأثیر را دارد

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد «تصویر ذهنی مقصد» که عمدتاً بر اساس جاذبه‌های فرهنگی- اجتماعی در ذهن گردشگران شکل می‌گیرد، تأثیر بسزایی در میزان استقبال از یک مقصد گردشگری دارد.
۲