دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احمد ساعتچیان با «اسم من ریچل کری است» به استودیو نمایش روایت می‌رود

نمایش «اسم من ریچل کری است » نوشته آلِن ریکمن،کاترین واینر با ترجمه و دراماتورژی فرانک حیدریان و کارگردانی احمد ساعتچیان از یکشنبه 8 آذرماه در استودیو نمایش روایت، اجرا می‌شود.
کد خبر : 52864

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «اسم من ریچل کری است » نوشته آلِن ریکمن و کاترین واینر با ترجمه و دراماتورژی فرانک حیدریان و کارگردانی احمد ساعتچیان از یکشنبه 8 آذرماه هر شب ساعت 19 در سالن استودیو روایت روی صحنه خواهد رفت.


این اثر تک پرسوناژه که پیش‌تر در جشنواره تئاتر مقاومت اجرا شده است با بازی فرانک حیدریان امروز یکشنبه ساعت 19 در استودیو نمایش روایت به روی صحنه می‌رود همچنین این اثر کاندید بهترین بازیگری زن پانزدهمین جشنواره سراسری مقاومت شده است.


از دیگر عوامل این اثر می‌توان به فاطمه عرب کرمانی دستیار کارگردان و برنامه ریز، محمود اکبرشاهی مدیر تولید، سیامک احصایی مشاور طراحی، گیتی جعفری طراح لباس، علیرضا ساعتچیان تنظیم تصاویر، افکت و صدا ، مصطفی پیر هادی عکاس و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای اشاره کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به میدان فردوسی، ابتدای خیابان سپهبد قرنی، خیابان فلاح پور (فلاح زاده)، پلاک ۱، استودیو نمایش روایت و یا سایت تیوال بلیت این نمایش را تهیه کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته