دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مونسان خبر داد؛

دستور شبانه رئیس‌‌جمهور به وزیر صنعت برای کاهش نرخ بلیت هواپیما

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رئیس‌جمهور همین امروز برای حل مشکل افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما به وزیر صنعت دستور دادند.
کد خبر : 305827

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی‌اصغر مونسان شامگاه سه‌شنبه در نشست با فعالان بخش گردشگری استان فارس با بیان این‌که کشور در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد که به جنگ اقتصادی تعبیر می‌شود و همه فعالان بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری باید دست در دست هم دهند تا از این گردنه تاریخی سخت عبور کنیم، اظهار کرد: در این شرایط صنعت گردشگری در قیاس با دیگر بخش‌های اقتصادی کشور فشار کمتری را متحمل شده است و همین موضوع مسئولیت این بخش را بیشتر کرده است.


وی با اشاره به نگرانی فعالان حوزه آژانس‌های مسافرتی در زمینه بالا رفتن قیمت بلیط‌های هواپیما، گفت: رئیس‌جمهور همین امروز برای حل مشکل افزایش قیمت بلیط‌های هواپیما به وزیر صنعت دستور دادند.


مونسان با بیان اینکه سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی 1000 میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به بخش گردشگری اختصاص یافت و امسال نیز یکی از بخش‌هایی که در قانون بودجه مورد توجه ویژه قرار گرفته است بخش گردشگری است، افزود: 8700 میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار حوزه گردشگری گذاشته می‌شود.


وی بیان کرد: در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی در حوزه گردشگری 43 پروژه قابل واگذاری داشتیم که در یک سال گذشته 37 پروژه واگذار شده و از این بین 10 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.


منبع: تسنیم


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: مونسان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب