دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1396 - 10:15

کنعانی‌زادگان: اگر مشکل ویزا نداشتم در لیست نهایی تیم ملی بودم/ کی‌روش پسرخاله من نیست!

بازیکن سابق استقلال گفت: بعد از مصدومیت، چندماه تمام زیر نظر کادرفنی تیم ملی تمرین کردم و به آمادگی خوبی رسیدم و همین موضوع هم باعث شد به تیم ملی دعوت شوم.
کد خبر : 184826

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، حسین کنعانی زادگان فصل گذشته در یک انتقال جنجالی به تیم استقلال تهران رفت اما در همان هفته‌های ابتدایی دچار پارگی رباط صلیبی شد و کل فصل را از دست داد. البته کنعانی‌زادگان در میانه های لیگ از جمع استقلالی‌ها جدا شد و پس از ماه ها تمرین توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد. وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا در رابطه با آخرین وضعیت خود، دوران حضور در استقلال و آینده فوتبال خود به صحبت پرداخت که به شرح زیر است:


اعتماد کی‌روش باعث شد در وضعیت جسمانی عالی قرار بگیرم


ملی پوش تیم ملی در مورد وضعیت جسمانی اش و دوری هشت ماهه از میادین گفت: «تمرینات را به مدت سه ماه زیر نظر کادرفنی تیم ملی شروع کردم و شرایط جسمانی خیلی خوبی دارم. اعتماد کی‌روش باعث شد در بهترین شرایط جسمانی قرار بگیرم و همین عامل هم باعث شد در این سه ماهی که در کمپ تیم ملی تمرین می کردم او تمریناتم را زیر نظر بگیرد و در نهایت به اردوی تیم ملی دعوت شوم.»


مشکل ویزا داشتم که در لیست نهایی قرار نگرفتم


وی همچنین به عدم حضورش در اردوی اتریش اشاره کرد و گفت: «متاسفانه یک مشکل اداری پیش آمد و ویزای شینگن من و چند تن از بازیکنان صادر نشد و ما نتوانستیم همراه تیم ملی به اتریش برویم و همین امر باعث شد در تهران بمانیم. به طور حتم اگر در اردو اتریش حاضر بودم در لیست نهایی هم قرار می‌گرفتم. دقیقا چهار بازیکنی که ویزایشان صادر نشد در لیست تیم ملی نیستند، بنابراین خط خوردنمان به مسایل فنی برنمی‌گردد بلکه مشکل ویزا بود. حامد لک هم شرایطش مانند ما بود اما وقتی ویزایش رسید به اردوی تیم ملی رفت.»


کی‌روش باز هم به تیم ملی دعوتم می‌کند


شب قبل از اعزام با ما جلسه گذاشتند و اعلام کردند این اتفاق افتاده است اتفاقا تاج هم در این جلسه حضور داشت و به شدت از این موضوع ناراحت بود. کی‌روش‌ هم از این اتفاق ناراحت بود اما او اظهار امیدواری کرد که با یک انتخاب مناسب در لیگ بازی کنم و باز هم به تیم ملی دعوت شوم. من حدودا 8 الی 9 ماه بازی نمی‌کردم و دعوت کی‌روش از من انتقادهای زیادی به همراه داشت. اما من بعد از 6 ماه که دوران نقاهت را پشت سر گذاشتم حدود 3-4 ماه زیرنظر مربیان تیم ملی به طور اختصاصی تمرین کردم که همین تمرینات پرفشار باعث شد از لحاظ جسمانی و فنی در سطح بالایی قرار بگیرم.


مربی تیم ملی پسرخاله‌ام نیست!


وی تاکید کرد: «کی‌روش هم وقتی این آمادگی ام را در تمرینات دید من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در این مدت هم که کنار ملی پوشان بودم بازیکنان حاضر در اردو دیدند در چه سطح خوبی از آمادگی هستم. بعد از دعوت من به تیم ملی انتقادهای زیادی به کی‌روش شد، اما نه او پسرخاله من است و نه سایر اعضای کادرفنی تیم ملی. بنابراین نمی تواند با مسایل غیر فنی من را به تیم ملی دعوت کند.»


مربیان ایرانی بازیکن مصدوم را فراموش می‌کنند


کنعانی زادگان همچنین به وضعیت مصدومیتش اشاره کرد و گفت: «اگر مصدومیتی گربیان گیر بازیکنی شود مربیان ایرانی سریع او را فراموش می‌کنند اما مربیان خارجی اینطور نیستند.کی روش در مورد من و سایر بازیکنان این موضوع را ثابت کرده است. آنها حتی پیگیر وضعیت بازیکن مصدوم خود هم هستند و همین پیگیری‌ها انگیزه بازیکن را برای تمرینات بیشتر و بازگشت دوباره‌اش به میادین را چند برابر می‌کند. من بعد از رفع مصدومیتم ماه ها زیرنظر کی روش کار کردم و اگر خوب نبودم با من و امسال من تعارف ندارد.»


با استقلال یک طرفه فسخ کردم


وی در مورد وضعیت تیم باشگاهی‌اش گفت: «وقتی رباطم پاره شد قرار بر این بود که به باشگاه استقلال برگردم اما مشکلاتی پیش آمد که یک طرفه فسخ کردم. هم‌اکنون 3-4 پیشنهاد داخلی و خارجی دارم اما در سال جام جهانی اولویت خودم بازی در یک تیم خوب داخلی است تا در تیم ملی هم به یک جایگاه خوبی برسم.»


بازیکنان و کادر فنی استقلال هیچ کدام به ملاقاتم نیامدند


او همچنین در مود انتقادهایش از علیرضا منصوریان عنوان کرد: «قول‌هایی به من داده بودند که هیچ کدام از آنها عملی نشد. بعد هم که مصدومیت برای من پیش آمد و چندماه از میادین دور بودم در این مدت انتظار داشتم حداقل کادرفنی یا بازیکنان سراغم را بگیرند اما هیچ کدام نه زنگ زدند و نه به ملاقاتم آمدند. ولی در مقابل 2-3 بازیکن پرسپولیس به ملاقاتم آمدند و حتی در صفحات مجازی خود برای من پست گذاشتند اما استقلالی‌ها هیچ کدام کاری انجام ندادند.»


وی در مورد انتشار عکسی که برزای کنارش بود، گفت: «عکسی از من و برزای چندوقت پیش منتشر شده بود که به دو ماه و نیم بعد از عمل من در کلینیک باشگاه استقلال مربوط می شد. همه بازیکنان استقلال اگر مصدومیتی یا مشکلی داشته باشند به آنجا می‌آیند. بهنام برزای هم برای مداوی خود به کلینیک دکتر نوروزی آمده بود که اتفاقی او را دیدم. هیچ کدام از بازیکنان استقلال به ملاقاتم نیامدند اما در مقابل بازیکنان پرسپولیس مانند فرشاد احمدزاده فردای عمل به ملاقاتم آمد و مطالبی هم برای من در فضای مجازی منتشر کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب