دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 12:25
رازقی اعلام کرد؛

تصویب ۷ رشته مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد در دانشگاه آزاد بوشهر

تصویب ۷ رشته مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد در دانشگاه آزاد بوشهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از تصویب 7 رشته مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 937296

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه برازجان، معاون فرمانداری دشتستان و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار و مسعود صابری به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان معرفی و از اشکان معصومی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم گفت: ایجاد هر رشته در هر منطقه جغرافیایی نیازمند وجود برخی مؤلفه‌ها به‌عنوان پیش‌شرط تأسیس آن رشته است.

سعید رازقی افزود: کریدور رشته‌های پزشکی، رشته پرستاری است و این نوید را به مردم و مسئولان شهرستان دشتستان می‌دهم که رشته پرستاری واحد دشتستان به‌لحاظ آموزشی در شورای گسترش وزارت بهداشت به تأیید رسیده، بنابراین راه‌اندازی و تأسیس نهایی رشته پرستاری منوط به وجود تجهیزات موردنیاز مرتبط به رشته در واحد دانشگاهی دشتستان است.

وی با بیان اینکه برآورد تقریبی بودجه تأمین تجهیزات موردنیاز تأسیس رشته پرستاری در واحد دشتستان نزدیک به ۷ میلیارد تومان است، از مدیران این شهرستان خواست تا در این باره با دانشگاه آزاد اسلامی همراهی و مساعدت داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های فشرده صورت گرفته توانستیم هفت رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به تصویب برسانیم و در دفترچه سال تحصیلی جدید بگنجانیم که از مجموع این رشته‌ها، دو رشته حسابداری و حقوق خصوصی در مقطع کارشناسی ارشد متعلق به واحد دشتستان است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، واحد دشتستان را از دیرباز به‌عنوان یک واحد دانشگاهی خاص برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با تعریف برنامه و کارویژه‌های خاصی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شده، مجدداً شاهد افزایش دانشجو در این دانشگاه و متناسب با شأن و جایگاه شهرستان دشتستان و نرخ جمعیتی آن باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب