دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رشیدی: بختیاری‌زاده تا ۷۰ درصد استقلال را می‌شناسد/ رفتاری کردند که کاپیتان تیم آمادگی روحی ندارد

رشیدی: بختیاری‌زاده تا ۷۰ درصد استقلال را می‌شناسد  رفتاری کردند که کاپیتان تیم آمادگی روحی ندارد
مربی سابق استقلال گفت: بختیاری‌زاده که تا ۷۰ درصد تیم را می‌شناسد بهتر از سرمربی خارجی می‌تواند استقلال را هدایت کند.
کد خبر : 935375

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه تکلیف سرمربی خارجی استقلال مشخص نشده و سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت مشغول به کار است، اظهار کرد: سرمربی خارجی که هنوز تکلیف آن روشن نشده و باشگاه در حال مذاکره است. سهراب بختیاری زاده هم نمی‌تواند قول قهرمانی دهد. تیم را جواد نکونام بسته و بختیاری‌زاده مدتی می‌ماند و شاید بعد از انتخاب سرمربی جدید نماند. بالاخره هر کسی که سرمربی قطعی شود تا پایان فصل تلاش می‌کند تا نتیجه بگیرد ولی قطعاً سرمربی ایرانی با سابقه بازی در استقلال از سرمربی خارجی یک پله جلوتر است، چون تیم را می‌شناسد و می‌داند که نیاز‌های تیم چیست.  

وی ادامه داد: سرمربی خارجی تا تیم را بشناسد و با فرهنگ ایران، کیفیت و اخلاق بازیکنان آشنا شود چند هفته‌ای زمان می‌برد. بازیکنان هم فرصت می‌خواهند تا بتوانند خواسته‌های تاکتیکی وی و توانایی‌های او در عرصه مربیگری را بشناسند و از اخلاق او شناخت پیدا کنند. این مشکلات در استقلال وجود دارد و در دو سال اخیر هم اختلاف سرمربی و مدیریت مانع از آن شد تا اتحاد شکل بگیرد. الان که نکونام کنار رفته و سرمربی نیست، طبیعتاً اختلافی هم وجود ندارد. من معتقدم مدیریت اشتباه کرد که سرمربی را عوض کرد. جواد نکونام نباید از سرمربیگری استقلال کنار می‌رفت، باید تا نیم فصل به او فرصت می‌دادند تا کار کند. حالا که کاری کردند که نکونام بهترین راه را در استعفا دید، بختیاری‌زاده که تا ۷۰ درصد تیم را می‌شناسد بهتر می‌تواند تیم را هدایت کند، چون از خانواده استقلال است. البته او هم ماندنی شود با توجه به مشکلاتی که تیم در گلزنی دارد برای قهرمانی نباید امیدی داشت.  

مربی سابق استقلال در خصوص مشکلاتی که برای سید حسین حسینی ایجاد شده، عنوان کرد: اتفاقاً او با من تماس گرفت و در خصوص مشکلاتی که در تیم دارد توضیحات زیادی داد. واقعاً تعجب می‌کنم از مدیریت باشگاه که نمی‌تواند مشکلات کاپیتان تیم را برطرف کند. حسینی ملی‌پوش است و خودش را در استقلال ثابت کرده، نباید سرمایه تیم را اذیت کرد. رفتاری با او شده که از لحاظ روحی روانی تمرکز کافی را ندارد. مشکل قرارداد این بازیکن را حل نکردند و بعد از آنکه اعتراض کرده به جای آنکه به او کمک کنند، وی را به کمیته انضباطی باشگاه خوانده‌اند تا سیم جین کنند. اگر می‌خواهند استقلال موفق باشد نباید با کاپیتان تیم کاری کنند که نتوانند از لحاظ روحی آمادگی کامل داشته باشد. باید مشکل کاپیتان تیم را برطرف کنند.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب