دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد؛

بهسازی «آسفالت» و «ایزوگام» یک میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع از مدارس استان تهران

بهسازی «آسفالت» و «ایزوگام» یک میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع از مدارس استان تهران
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در سه سال اخیر موفق شدیم با تلاش همکارانمان یک میلیون و 900 هزار مترمربع آسفالت و ایزوگام مدارس در حوزه استان تهران را بهسازی و بازسازی کنیم تا دانش‌آموزان در محیطی امن و آرام به تحصیل ادامه دهند.
کد خبر : 933966

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری آنا، در خصوص توجه ویژه به بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس، اظهارداشت: یکی از برنامه‎های اصلی این اداره کل توجه به بهسازی و بازسازی آسفالت و ایزوگام مدارس است که در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی به انجام رسیده است.

بهسازی «آسفالت» و «ایزوگام» یک میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع از مدارس استان تهران

وی افزود: به صورت کلی در سه سال اخیر موفق شدیم با تلاش همکارانمان یک میلیون و 900 هزار مترمربع آسفالت و ایزوگام مدارس در حوزه استان تهران را بهسازی و بازسازی کنیم تا دانش‌آموزان در محیطی امن و آرام به تحصیل ادامه دهند.

اجرایی‌سازی 782 هزار مترمربع آسفالت و ایزوگام

زارع با بیان اینکه در نیمه نخست سال 1403 موفق شدیم 782 هزار مترمربع آسفالت و ایزوگام در مدارس اجرایی سازی کنیم، گفت: این تلاش با همت بیش از پیش در حال انجام است و هم‌اکنون نیز تیم‌های مهندسی این اداره کل در برخی مناطق مشغول خدمت رسانی به دانش‌آموزان در مدارس هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران بیان کرد: در نیمه دوم سال 1400 معادل 76 هزار و 300 مترمربع، در سال 1401 معادل 425 هزار مترمربع و در سال 1402 نیز معادل 614 هزار مترمربع آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس دایر در حوزه استان تهران بهسازی و بازسازی شدند.

زارع تصریح کرد: با اقدامات خوب سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همراهی مجلس محترم که نسبت به اختصاص قیر رایگان اهتمام جدی داشتند، موضوع بهسازی آسفالت و ایزوگام مدارس را ویژه دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب