دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

خدمت‌رسانی ۱۱ گروه جهادی در مراسم جاماندگان اربعین/ از برپایی شهربازی تا اقامه نماز ظهر

خدمت‌رسانی ۱۱ گروه جهادی در مراسم جاماندگان اربعین  از برپایی شهربازی تا اقامه نماز ظهر
مسئول گروه جهادی شهدا ضمن برشمردن برنامه تدارک دیده شده برای پذیرایی از جاماندگان اربعین به برپایی شهربازی همچنین موکب‌های طب سنتی و ماساژ و پذیرایی اشاره کرد.
کد خبر : 929263

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تشریع فعالیت این گروه‌ جهادی در مراسم جاماندگان اربعین به برخی برنامه‌ها اشاره کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه گروه جهادی شهدا روز یکشنبه همزمان با اربعین حسینی پس از نماز صبح کار خود را در راستای خدمت رسانی آغاز خواهد کرد، توضیخ داد: در کنار یازده گروه جهادی دیگر به خدمت رسانی به زائران بعید حضرت اباعبدالله می‌پردازیم، بنابراین قرار است فردا خدماتی هم چون برپایی غرفه کودک و نوجوان، شهربازی، گریم صورت کودکان، مسابقات قرآنی و.... داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار این خدمات غرفه‌های طب سنتی و غرفه پزشکی در نظر گرفته شده، افزود: در کنار این دو غرفه مکانی برای ماساژ و استراحت حاضران در پیاده روی در نظر گرفته شده است. 

مسئول گروه جهادی شهدا با بیان اینکه پذیرایی از حاضران در روز اربعین با اغذیه سرد و گرم صورت می‌گیرد، ابراز داشت: عدسی، آش شله قمکار و آبدوغ خیار و سیب زمینی مواردی هستند که با آنها از زائران در دو نوبت صبحانه و ناهار پذیرایی خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در کنار سایر گروه‌های جهادی در خیابان فدائیان اسلام، نبش کوچه شهید وطن پرست به ارائه خدمت می‌پردازیم، گفت: دو تن هندوانه، یک تن سیب زمینی و 50 هزار لیوان شربت، 12 هزار کاسه آبدوغ خیار و ده هزار کاسه آش شله قلمکار از تمهیدات گروه برای زائران بعید فردا است.

وی در پایان با بیان اینکه برای حضور کودکان و نوجوانان علاوه بر تدارک شهربازی هدایایی مدنظر است، بیان داشت: توزیع بستی و هدایا برای کودکان و نوجوانان از دیگر خدمات یازده گروه جهادی حاضر در مراسم فرداست. همچنین قرار است نماز جماعت همزمان با اذان ظهر اقامه شود که پایان بخش برنامه‌هاست. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته