دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1403 - 20:42

ایروانی: پاسخ ایران به اسرائیل با حداکثر غافلگیری انجام می‌شود

ایروانی: پاسخ ایران به اسرائیل با حداکثر غافلگیری انجام می‌شود
نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره زمان پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران گفت: پاسخ ایران به اسرائیل با حداکثر غافلگیری انجام می‌شود.
کد خبر : 929000

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سعید ایروانی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران از حمله به رژیم اسرائیل خودداری می‌کند تا مذاکرات آتش‌بس ادامه یابد؟ گفت: «زمان پاسخ ایران به دقت تنظیم خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق در لحظه‌ای از حداکثر غافلگیری رخ می‌دهد.»

سفیر ایران در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره افزود: ایروانی، سفیر سازمان ملل در سازمان ملل گفت: واکنش ایران باید متجاوز را به دلیل اقدام تروریستی و نقض حاکمیت ملی ایران مجازات کند و توانایی بازدارندگی ایران را تقویت کند تا باعث پشیمانی عمیق در رژیم اسرائیل شود و بدین ترتیب به‌عنوان بازدارنده عمل کند. وی افزود: علاوه بر این، پاسخ ایران باید به دقت تنظیم شود تا از هرگونه تأثیر نامطلوب احتمالی  بر آتش‌بس احتمالی [در غزه] جلوگیری شود.

 ایروانی افزود: علاوه بر این، پاسخ ایران باید به دقت تنظیم شود تا از هرگونه تأثیر نامطلوب احتمالی  بر آتش‌بس احتمالی [در غزه] جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته