دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1403 - 09:46
افشاری مطرح کرد؛

خلق ثروت از تولیدات علمی با ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی

خلق ثروت از تولیدات علمی با ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت تأکید کرد: با ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی می‌توان مسیر خلق ثروت از تولید پژوهشی را مهیا و این تولیدات علمی و پژوهشی را در جامعه کاربردی کرد.
کد خبر : 927591

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شوراهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور لیلا زارع مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت، امید مرادی معاون پژوهشی و جمعی از مدیران واحد‌های غرب استان تهران در سالن شورا واحد شهرقدس برگزار شد.

در این نشست پژوهشی گزارش کاملی از فضا‌های آموزشی، پژوهشی و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ارائه شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در عرصه دانشگاهی با تولید علم از مسیر دانش و آگاهی، تولید محصولات دانش‌بنیان، تولید فکر واندیشه، ارائه استاندار‌های علمی، ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی می‌توان مسیر خلق ثروت از تولید پژوهشی را مهیا و این تولیدات علمی و پژوهشی را در جامعه کاربردی کرد.

در این جلسه اعضای شورا‌های پژوهش، شورای انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، شورای باشگاه پژوهشگران و شورا‌های آموزشی به بیان مسائل خود پرداختند.

در ادامه این نشست امکانات و نیازمندی‌های دانشکده سلامت با حضور و بازدید مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران انجام شد و پیش بینی لازم برای تأمین امکانات دانشکده سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران هم در حاشیه این نشست در گفت‌و گو با خبرنگار آنا درباره امکانات موجود دانشکده پزشکی و استفاده بهینه از این امکانات مطالبی را بیان کرد.

زارع ضمن بررسی امکانات دانشکده سلامت مطالبی را درباره نکات پژوهشی و تأمین نیازمندی‌های آموزشی و راهکار‌های تأمین این نیازمندی‌ها بیان کرد.

وی، راهکار‌های ارزشمندی در زمینه تحقیقات پژوهشی و کاربردی کردن این نوع تحقیقات از مسیر دانش ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته