دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 10:34

عزم راسخ خانواده‌ شهدا از عاشورا نشئت گرفته است

عزم راسخ خانواده‌ شهدا از عاشورا نشئت گرفته است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز تأکید کرد که عزم راسخ و قوی خانواده‌های معظم شهدا نشئت گرفته از حادثه عاشورا بوده است.
کد خبر : 926737

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در یازدهمین جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: عزم راسخ و قوی خانواده‌های معظم شهدا نشئت گرفته از حادثه عاشورا بوده است.

وی با اشاره به نقش بزرگ و اساسی خانواده‌های معظم شهدا در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: تأسی به فرهنگ عاشورا از دلایل عمده پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که خانواده‌های معظم شهدا با تأسی از حادثه عاشورا و قیام امام حسین علیه‌السلام و یارانش، حماسه بزرگی خلق کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز عنوان کرد: معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی مذهبی در ایام محرم‌الحرام در دانشگاه، شور و شعور حسینی را با حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان برقرار کردند.

محمدنژاد، مهم‌ترین برنامه‌های مصوب این جلسه را به برگزاری اردو‌های جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، دیدار با خانواد‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی، برپایی ایستگاه صلواتی و سایر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته