دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1403 - 09:08
المپیک پاریس| به روز رسانی

عموزاد: قهرماني هدف اصلي من است

عموزاد: قهرماني هدف اصلي من است
فینالیست تیم ملی کشتی آزاد گفت: متفاوت تر از هميشه كار كردم و فردا با همه وجود خواهم جنگيد.
کد خبر : 926678

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز سیزدهم المپیک پاریس با کسب دو مدال نقره توسط حسن یزدانی و مهران برخورداری برای کاروان کشورمان به پایان رسید.

سهراب کیهانی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خصوص شرایط حسن یزدانی و مصدومیت وی در رقابت فینال شب گذشته اظهار کرد: حسن یزدانی بعد از جراحی که انجام داده بود و بعد از طی کردن دوران نقاهت بلافاصله وارد مسابقات سنگینی مانند المپیک شد. چندین بار کتف یزدانی از جا درآمد و دوباره برای او جا انداختند. اگر یک بار این اتفاق رخ دهد فرد باید بیهوش شود و بعد کتف جا انداخته شود چراکه درد بسیار زیادی دارد. یزدانی با غیرت تمامی که داشت پنج بار اینکار را انجام داد و  فینال را ادامه داد. کار بسیار بزرگی کرد و کسب مدال نقره را به او تبریک می‌گویم.

وی در خصوص باقی مصدومان رقابت ها افزود: رباط صلیبی ساروی در دیدار فینال پاره شد و دو دقیقه با رباط صلیبی پاره بازی را ادامه داد. رباط صلیبی قدامی علیرضا مهمدی نیز پاره شد. آسیب دیدگی همیشه همراه ورزش قهرمانی است.

عموزاد: قهرماني هدف اصلي من است/تجربه دليل تغييرات من است

رحمان عموزاد پس از صعود به فينال المپيك در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: خداروشكر توانستم به فينال صعود كنم اما هنوز كار من تمام نشده است.
وي ادامه داد: متفاوت تر از هميشه كار كردم و فردا با همه وجود خواهم جنگيد.

ملي پوش كشتي كشورمان با اشاره اينكه تا اينجاي كار هيچ امتيازي از دست نداده، گفت: به امتياز از دست ندادن فكر نمي كنم و تنها هدفم موفقيت است.
وي در خصوص شادي پس از پيروزي و گذاشتن تاج پادشاهي بر سرش اظهار داشت: اين يك مدل خوشحالي هست.

عموزاد در خصوص ديدار فينال گفت: قطعا اين مسابقه را با مربيانم آناليز خواهيم كرد تا به موفقيت نهايي برسيم.

ملي پوش كشتي ايران در پاسخ به اين سئوال كه چه اتفاقي افتاده او پخته تر از هميشه كشتي مي گيرد، تاكيد كرد: تجربه و اينكه به خودم قول داد تا از اين هم بهتر باشم. راه زيادي دارم و بايد به هدفم برسم.

افلاکی: تکواندوکاران برای این موفقیت زندگی شان را گذاشتند/ 200 کشور باید به افتخار ایران بایستند


افلاکی سرمربی تیم ملی تکواندو پس از قهرمانی آرین سلیمی گفت: مبارک همه مردم باشد و اینکه در این شرایط دل مردم را شاد کنیم یک دنیا ارزش دارد. بچه ها و من تمام زندگی مان را گذاشتیم. عمرم و جانم را گذاشتم فقط برای اینکه دل مردم شاد شود. ناز شصتتون، مفت چنگتون

وی درباره شادی مشترک با آرین سلیمی بر روی شیاپچانگ گفت: بعدا در این باره می گویم. کسی می تواند وصف کند این لحظه را. بیش از 200 کشور باید به افتخار پرچم ایران بایستند و احترام بگذارند و این میسر نبود جز با تلاش بچه ها.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته