دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 00:30

انتقاد پیشکسوت کشتی از عدم حضور ملی پوشان در دهکده ؛ نمی دانم چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد

انتقاد پیشکسوت کشتی از عدم حضور ملی پوشان در دهکده ؛ نمی دانم چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد
پیشکسوت کشتی آزاد به تصمیم فدراسیون بابت عدم حضور اعضای تیم ملی کشتی در دهکده مسابقات المپیک انتقاد کرد.
کد خبر : 923825

محمد حسین محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی آزاد در آستانه المپیک پاریس گفت: کار بچه ها در المپیک سخت است. باید ببینیم که در این مدت چگونه کار کردند و در بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان که هر 4 سال یکبار است چگونه عمل می کنند. فکر می کنم 2 تا 3 مدال کسب کنند.

به جز وزن های 86 و 120، بقیه اوزان کارشان سخت است

وی افزود: از 6 وزن آزاد ما توانستیم در 5 وزن سهمیه کسب کنیم. مطمئن هستم که در اوزان 86 و 120 کیلو گرم مدال می آوریم اما بقیه اوزان کار سختی دارند. حریفان سنگین وزنمان تقریبا سن بالا هستند و زمان بازنشستگی آنها رسیده است اما در اوزان پایین تر اینگونه نیست. با اینکه دیگر حریفان نامدار روسیه حضور ندارند اما حریفان قدر دیگر حضور دارند. این موضوع که قبل از المپیک مسابقه ای بین یزدانی و قاسم پور برگزار نشد به دلیل این بود که باعث آسیب دیدگی بیشتر یزدانی نشود وگرنه قاسم پور چیزی از یزدانی کم ندارد. به هرحال یزدانی نیز خیلی زحمت کشیده. خداکند که همه آنها مدال بیاورند.

دبیر با همه کل کل دارد

محبی درباره اقدام علیرضا دبیر در خصوص محل سکونت تیم ملی کشتی درخارج از دهکده المپیک اظهار کرد: نیت دبیر خیر نیست. اینکه او با تمام کشتی گیران، بزرگ تر ها و پیشکسوتان کل کل دارد نشان می دهد که نیت وی خیر نیست. من به دلیل زحمت بچه ها می گویم که خدا کند مدال بیاورند. تمام رئیس هیئت های استان ها را عوض کرده و تمام بزرگتر ها و پیشکسوت ها را کنار گذاشته است.

چرا کسی جواب دبیر را نمی دهد

این پیشکسوت کشتی خاطرنشان کرد:او باید الگوی جوانان ما باشد اما فقط به فکر خودش است.نمی دانم چرا کسی جرات ندارد علیه دبیر حرف بزند و جواب برخی صحبت هایش را بدهد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته