دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 21:21

گولسیانی: کار سختی مقابل هوادار داشتیم/ برای پرسپولیس و استقلال بازی آسان وجود ندارد+فیلم

گولسیانی: کار سختی مقابل هوادار داشتیم  برای پرسپولیس و استقلال بازی آسان وجود ندارد+فیلم
مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: در دیدار با هوادار شخصیت برتر پرسپولیس را نشان دادیم و برنده شدیم.
کد خبر : 910773

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از برتری پرسپولیس بر هوادار اظهار کرد: سه امتیاز بازی را می‌خواستیم و از ابتدا تیم برتر زمین بودیم. به برتری ادامه دادیم و شخصیت برتر پرسپولیس را ثابت کردیم. از ابتدا تا انتهای بازی موقعیت‌های گلزنی داشتیم به بازی‌های دیگر توجه می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا ببینیم در آن بازی‌ها چه نتایجی به دست می‌آید.  

وی ادامه داد: بگذارید ببینیم در بازی‌های ما چه اتفاقی می‌افتد. در این دیدار موقعیت‌های گلزنی بسیار زیادی داشتیم. رسیدن به گل خیلی سخت بود، چون مسعود شجاعی روی تیمش خیلی خوب کار کرده است. تیمی زیبا ساخته که فوتبال قشنگی بازی می‌کنند. ما برای سختن پیروزی کار سختی داشتیم و موافقم که فوتبال در ایران در حال توسعه است.  

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست داد، عنوان گرد: گفتم که در این بازی موقعیت‌های زیادی گلزنی داشتیم. در فوتبال فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود می‌آید و استفاده از آنها مهم است.  

وی در مورد رقابت پرسپولیس با استقلال در راه قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: چگونه می‌توانم در مورد آن توضیح دهم؟ برای ما و استقلال هیچ دیداری آسان نیست و همه بازی‌های سخت است. بگذارید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد و چه عملکردی خواهیم داشت. ما در هیچ دیداری برنده نیستیم و باید صبر کنیم ببینیم چه نتایجی به دست می‌آید.

گولسیانی در مورد اینکه اگر به تیم ملی گرجستان دعوت شود بازی برای پرسپولیس را از دست می‌دهد، گفت: البته که نه، تاریخ بازی‌ها با هم متفاوت است و چگونه ممکن است بازی برای پرسپولیس را از دست دهم؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته