دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 09:32

رونمایی از نخستین دستگاه «۳ طول موج لیزر» دندانپزشکی ایرانی

رونمایی از نخستین دستگاه «۳ طول موج لیزر» دندانپزشکی ایرانی
مدیرکل اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از نخستین دستگاه لیزر دندانپزشکی ایرانی رونمایی کرد.
کد خبر : 910598

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعیدرضا شاهمرادی مدیرکل اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در حاشیه نشست تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی استان اصفهان ضمن بازدید از یک مجموعه دانش بنیان طی مراسمی از نیتا (NITA) دستگاه «۳ طول موج لیزر» دندانپزشکی ایرانی رونمایی کرد. 

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه این شرکت در سطح شرکت‌های بین المللی است افزود: تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای استاندارد CE اروپا و کیفیت قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است و این باعث افتخار کشور است. 

این مسئول درباره نیتا گفت: این محصول در دو مدل ۲ طول موج و سه طول موج طراحی و تولید شده و کاربرد اصلی آن در جراحی‌های دهان و دندان، بیماری‌های لثه، ریشه دندان، پروتز دندانی و ایمپلنت‌های دندان و حتی سفید کردن دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 وی افزود: مدل سه طول موج لیزر دندانپزشکی برای نخستین بار درکشور توسط این شرکت با دانش متخصصان ایرانی تولید شده و در مرحله انجام تست‌های استاندارد و بالینی می‌باشد و کاملا قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است. 

شاهمرادی تصریح کرد: اکنون نمونه‌های خارجی این محصول با قیمت‌هایی در حدود ۷۰۰ میلیون در بازار ارائه می‌شود در صورتی که این محصول با قیمتی بسیارکمتر قابل ارائه به بازار است و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش بسیار کامل و گسترده‌ای نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته