دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد تهران‌غرب:

تفکر خلّاقانه و هوش اجتماعی دانشجویان ایده‌ها را به سرمایه‌ تبدیل می‌کند

تفکر خلّاقانه و هوش اجتماعی دانشجویان ایده‌ها را به سرمایه‌ تبدیل می‌کند
محمد نریمانی‌راد عنوان کرد: افرادی که هوش اجتماعی و خلّاقیت‌ بالایی دارند با کسب مهارت‌های ارتباطی قادر خواهند بود ایده‌هایشان را به سرمایه تبدیل کنند.
کد خبر : 872665

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی «جشنواره گردشگری سال ۱۴۰۲» با حضور محمد نریمانی‌راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب، حسن غنیمتی معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، مهنا نیک‌بین مدیر گروه گردشگری و دبیر علمی «جشنواره گردشگری سال ۱۴۰۲»، عوامل اجرایی و جمعی از دانشجویان دست‌اندرکار در برگزاری این جشنواره در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب در این مراسم با تأکید بر تأثیر مشارکت دانشجویان در فعالیت‌ها، مراسم و برنامه‌های دانشگاه اظهار کرد: در طول فعالیتم در دانشگاه مشاهده کردم که هر زمان کار را با دانشجویان انجام دادیم آن کار به نحو احسن و با کمترین هزینه انجام شد.

نریمانی‌راد افزود: بسیاری از افراد در دوران دانشجویی، تنها به فکر خواندن درس و کسب مدرک هستند؛ اما برخی از دانشجویان کنار تحصیلات دانشگاهی در فعالیت‌ها، اجرای برنامه‌ها و مراسم دانشگاه نقشی فعال و پررنگ دارند.

وی یادآور شد: در نتیجه دانشجویانی که به نحوی با سیستم همکاری کرده‌اند در جامعه نقش‌های مختلفی ایفا می‌کنند و بعد از فارغ‌التحصیلی مسئولیت‌های مهمی را برعهده‌ می‌گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب یادآور شد: وقتی کار تیمی انجام می‌دهیم ایده‌ها تولید و این ایده‌ها در جمع پخته می‌شود، در نتیجه افرادی که هوش اجتماعی بالایی دارند خلّاقیت‌شان نیز بیشتر است و با کسب مهارت‌های ارتباطی شانس شما برای یافتن موقعیت شغلی بهتر در صنعت و جامعه افزایش می‌یابد.

نریمانی‌راد بیان کرد: وقتی به روزمره‌گری دچار شویم، فکر خلّاق، خلّاقیت و نوآوری ما کاهش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه کار خوب با فکر خلّاق به وجود می‌آید، تصریح کرد: امروز تأثیر تفکر خلّاقانه در یافتن راه‌حل بر کسی پوشیده نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب مطرح کرد: ایده‌ها کلید خلّاقیت و نوآوری هستند و انسان از طریق ایده و ایده‌پردازی نه‌تنها مشکلات خود را رفع می‌کند؛ بلکه آنها را تبدیل به فرصت کرده و از این مشکلات در راستای رشد و موفقیت و تولید سرمایه استفاده خواهد کرد.

نریمانی‌راد با تأکید بر حضور فعال، کار عملیاتی و قرارگیری در میدان عمل تشریح کرد: دانشجویان در حال تجربه کردن هستند و اگر یاد بگیرند و عملاً در محیط و فضا‌های گردشگری قرار بگیرند درک می‌کنند که نیاز گردشگر چیست و توسعه گردشگری به چه چیز‌هایی نیاز دارد؟

وی به دانشجویان رشته گردشگری توصیه کرد که در دوران دانشجویی مطالبه‌گر باشند و از استادان خود بخواهند کلاس‌های درسی را در فضا‌های گردشگری برگزار کنند.

نیک‌بین دبیر علمی جشنواره گردشگری و مدیر گروه رشته گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب هم با تجلیل از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب از عوامل اجرایی این جشنواره با اهدای لوح سپاس از دانشجویان و عوامل اجرایی برگزارکننده این جشنواره قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته