«تردز»، رقیب اینستاگرامی توییتر ۳۰ میلیونی شد
با گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، «تردز» در عرض ۱۸ ساعت از راهاندازی خود بیش از ۳۰ میلیون ثبت نام انجام داد و به عنوان اولین رقیب واقعی توییتر ظاهر شد.
تردز که با نام قاتل توییتر شناخته می شود، روز پنجشنبه برترین اپلیکیشن رایگان در فروشگاه نرم افزاری اپل در بریتانیا و آمریکا بود.
این اتفاق پس از آن رخ می دهد که مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا و ایلان ماسک مدیر عامل توییتر ماه ها است که یکدیگر تهدید میکنند.
براساس گزارش نشریه سمزفور، توییتر روز پنج شنبه با اشاره به نامه ای که وکیل توییتر به زاکربرگ ارسال کرده بود، با تهدید به شکایت از متا واکنش نشان داد. متا گفت هیچ کس در تیم مهندسی تردز کارمند سابق توییتر نیست.
نیکلاس میهر، استاد بازاریابی در دانشگاه چپمن، با اشاره به آشفتگی در توییتر پس از محدود کردن تعداد توییت هایی که کاربران می توانند ببینند، گفت: " انتشار تردز از در بهترین زمان انجام شد تا فرصتی برای باز کردن توییتر فراهم شود."
در ماههای اخیر شمار رقبای توییتر افزایش پیدا کرده است؛ با اینحال هیچیک از این سرویسها نظیر ماستودون و بلواسکای نتوانسته است به محبوبیت تردز دست پیدا کنند.
تردز همان طور که بر بستر اینستاگرام با پایگاه عظیم کاربران ساخته شده است، شروع به کار خواهد کرد و اگر کاربران تردز را بپذیرند، تبلیغ کنندگان از نزدیک آن را دنبال خواهند کرد."
تردز پاسخ مستقیم متا به توییتر محسوب میشود؛ شبکهای اجتماعی که در ماههای اخیر بهدلیل تحولات عظیمش همواره در حاشیه بوده و شماری از کاربران از آن فاصله گرفتهاند.
توییتر شنبهی این هفته محدودیتهای عجیبی اعمال کرد، اما چند ساعت پیش از آغازبهکار تردز، شاهد لغو یکی از محدودیتها بودیم.
براساس بیانیهای که پیش از خرید ماسک منتشر شد، توییتر در ماه مه ۲۰۲۲، ۲۲۹ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت.
انتهای پیام/