دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1402 - 12:30
با تحقیق و توسعه؛

اطمینان از تجاری‌سازی محصول برای توسعه‌دهندگان کسب‌وکار الزامی است

اطمینان از تجاری‌سازی محصول برای توسعه‌دهندگان کسب‌وکار الزامی است
توسعه‌دهندگان کسب‌وکار باید روی خریداران در مرحله آگاهی و بررسی تمرکز کنند و با تحقیق و توسعه از تجاری‌سازی محصول مناسب اطمینان حاصل کنند.
کد خبر : 841779

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردرگمی در تمامی کسب‌وکار‌ها وجود دارد، اما چگونگی مواجه‌شدن با این چالش‌ها و مدیریت آن نیازمند نظریه‌های هوشمندانه است. صد‌ها وبلاگ برای توضیح تفاوت میان کسب‌وکار و فروش نوشته شده است، اما سردرگمی همچنان ادامه دارد. در این گزارش تلاش می‌کنیم تا به شفاف‌سازی ارتباط میان این دو بپردازیم.

هر بار که شرح وظایف یک مدیر توسعه کسب و کار را می‌بینم، وظایف اصلی اغلب به سمت فروش خالص است. کلمه فروش یک موضوع روان‌شناختی محسوب می‌شود. صاحبان کسب‌وکار امکان دارد تجربه‌های آزاردهنده‌ای در زمینه فروش کسب کرده باشند؛ بنابراین احتمالاً این یک دلیل پنهان است که چرا شرکت‌ها تصمیم گرفتند موقعیت یک مدیر فروش را به مدیر توسعه تجارت تغییر دهند. تمرکز فعالیت‌ها تفاوت میان این دو نقش را در شرکت مشخص می‌کند.

وقتی آنچه شرکت شما امروز می‌تواند ارائه دهد را می‌فروشید، مواد بازاریابی موجود است و مشتریان هدف مشخص می‌شوند و این نشان‌دهنده این است که شما در فروش شرکت سهیم هستید. در مقابل، وقتی تمرکز شما بر روی تعریف و پیگیری این است که شرکت شما فردا چه چیزی، کجا، چگونه و به چه کسی بفروشد. شما در حال توسعه کسب‌وکار هستید.

فروش در یک شرکت باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان اطمینان حاصل کنند که کسب‌وکارشان در کوتاه‌مدت اجرا می‌شود و در مقابل، توسعه کسب‌وکار به آن‌ها اطمینان می‌دهد که کسب‌وکارشان در بلندمدت رشد خواهد کرد. در زمینه فروش، تمامی عوامل درباره بسته شدن فروش محصول است، اما توسعه کسب‌وکار همه چیز درباره باز کردن فرصت‌های تجاری جدید برای شرکت شما است.

در مرحله آگاهی، خریداران چالش یا فرصتی را که می‌خواهند دنبال کنند، شناسایی می‌کنند. آن‌ها همچنین تصمیم می‌گیرند که آیا هدف یا چالش باید در اولویت باشد یا خیر.
در مرحله بررسی، خریداران به وضوح هدف یا چالش را تعریف کرده و متعهد به رسیدگی به آن شده‌اند. آن‌ها رویکرد‌ها یا روش‌های مختلف موجود برای پیگیری هدف یا حل چالش خود را ارزیابی می‌کنند.

در مرحله تصمیم‌گیری، خریداران قبلاً درباره راه حل‌ها تصمیم گرفته‌اند. برای مثال، آن‌ها می‌توانند فهرستی از پیشنهادات خاص را بنویسند و سپس تصمیم بگیرند که کدامیک بهترین نیاز‌های آن‌ها را برآورده می‌کند.

توسعه دهندگان کسب‌وکار باید روی خریداران در مرحله آگاهی و بررسی تمرکز کنند و با تحقیق و توسعه، بازاریابی و فروش خود تعامل نزدیک داشته باشند تا از توسعه و تجاری‌سازی محصول مناسب اطمینان حاصل کنند.

فروش یک شرکت باید بر هدایت خریداران شناسایی‌شده در مرحله تصمیم‌گیری متمرکز شود. رویکرد به بازار با ذهنیت کاوش و یادگیری به منظور جذب و کشف چالش‌هایی است که می‌توان با قابلیت‌های تکنولوژیکی شرکت مقابله کرد.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته