دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1402 - 08:10
مدیرعامل یک واحد فناور در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد؛

ساخت فناورانه میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم

ساخت فناورانه میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم
محمدحسین جوانمردی با اعلام ساخت فناورانه میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم عنوان کرد: این محصول در منازل مسکونی، شرکت‌ها، باغات، مدارس و مهد کودک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر : 840702

محمدحسین جوانمردی دانشجوی دکتری تخصصی معماری و مدیرعامل یک شرکت فنی مهندسی مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در تشریح فعالیت و کارکردهای واحد فناور متبوع خود اظهار کرد: ازجمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان طراحی، ساخت مبلمان، المان شهری، طراحی و ساخت محصولات مورد نیاز ساختمان‌سازی و دکوراسیون داخلی و هوشمندسازی ساختمان را ذکر کرد.

 وی با بیان اینکه شرکت از تابستان ۱۴۰۰ به ثبت رسیده و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، ادامه داد: سال ۱۴۰۱ موفق به دریافت رتبه واحد فناور برتر مرکز رشد واحد‌های فناور واحد شیراز شده و تاکنون با همراهی جمعی از متخصصان معماری، عمران و مکانیک در شرکت، موفق به طراحی و ساخت و ورود به مرحله تجاری‌سازی محصولات مختلفی در زمینه مبلمان صنعتی و ساختمانی شده‌ایم.

جوانمردی توضیح داد: یکی از محصولات با عنوان «میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم» موفق به دریافت گواهینامه ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره‌کل ثبت اختراعات کشور شده است.

ساخت میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و سایبان پارامتریک/آماده/

وی، زمینه فعالیت و نوع محصول و خدمات شرکت فنی مهندسی متبوع خود را اینگونه برشمرد: زمینه فعالیت این واحد فناور در زمینه معماری و عمران، طراحی و تولید محصولات موردنیاز صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و تولید محصولات مبلمان صنعتی و ساختمانی است، ازجمله محصولات این واحد فناور می‌توان به میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم و سایبان پارامتریک را ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت فنی مهندسی «کیان معماران پارس»(واحد فناور) در پاسخ به سؤال دیگر که محصولات فناور شما چه نیازی از نیاز‌های مردم و کشور را برطرف می‌کند؟ عنوان کرد: محصولات تولیدشده توسط این واحد فناور می‌تواند در منازل مسکونی، شرکت‌ها، باغات، مدارس و مهد کودک‌ها مورد استفاده قرار گیرد، به‌عنوان مثال محصول میز متحرک با قابلیت دواربودن و تغییر شکل و ابعاد، قابلیت تغییر ابعاد را براساس فضای مورد استفاده کاربر و نیاز وی خواهد داشت.

جوانمردی، نواقص و کمبود‌ها در راه تجاری‌سازی محصولات فناور را چنین برشمرد: از جمله کمبودها و نواقص‌ در زمینه تجاری‌سازی محصولات می‌توان مشکلات مالی از جمله هزینه‌های بالای تجهیزات و لوازم کارگاهی و تولید محصول، هزینه بالای اجاره فضای کارگاهی و نیاز به مشاوره‌های بیشتر در زمینه حقوقی و خدمات مالی و حسابداری و ... را نام برد.

این فعال حوزه فناوری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حمایت‌های مختلف خود ازجمله شرکت در نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان و کشور و ارائه فضایی برای ارائه و معرفی محصولات شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور، نقش بسزایی را در بازاریابی و معرفی محصولات ارائه کرده است.

ساخت فناورانه میز متحرک با قابلیت تغییر شکل و فرم

وی تبیین کرد: انتظار از مسئولان حمایت‌های مالی بیشتر برای تهیه و تجهیز کارگاه‌ها و برنامه‌های حمایتی بیشتر در زمینه نیروی انسانی، صادرات محصولات، مشاوره‌های حقوقی و مالی و ... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته