دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1401 - 09:16
مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری عباس آباد مطرح کرد؛

احداث پارکینگ فرهنگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو/ داشتن نگاه درآمدزایی، به اراضی عباس‌آباد

احداث پارکینگ فرهنگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو  داشتن نگاه درآمدزایی، به اراضی عباس‌آباد
مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد گفت: پارکینگ فرهنگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو فعالیت خود را به زودی در این منطقه آغاز خواهد کرد.
کد خبر : 815973

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی، گردشگری اراضی عباس آباد در جمع خبرنگاران درباره ساخت‌وساز‌های این منطقه اظهار کرد: ساخت و ساز‌ها بر اساس طرح جامع اراضی عباس آباد است و سعی کرده‌ایم بخش اعظمی از طرح جامع را به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه در مدیریت جدید شهری ۳ مجموعه دیگر در این منطقه ساخته می‌شود، گفت: پارکینگ فرهنگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو فعالیت خود را به زودی آغاز خواهد کرد، طرح جامع عباس آباد مفصل است و فاز‌های بعدی آن نیز در اینده انجام می‌شود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد گفت: یکی از دغدغه‌های ما در این منطقه موضوع ایمنی است و در اراضی عباس آباد به صورت جداگانه مدیریت بحران و hse داریم.

وی گفت: یکی از موضوعات اصلی عباس آباد خودکفایی است و پیش بینی ما این است که بتوانیم به شهرداری تهران از لحاظ درآمدی کمک کنیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد ادامه داد: با نگاه درآمدزایی بخشی از دغدغه‌ها در این منطقه حل شده؛ مدیران گذشته نگاه درآمدی نداشتند، اما در حال حاضر نگاه کیفی و درآمدی را داریم.

وی با بیان اینکه پارکینگ نوروز بیش از ۱۵۰۰ ظرفیت دارد، گفت: هتل دیدار نیز ظرفیت خوبی را در زمینه پارکینگ در اختیار ما خواهد گذاشت.

حجازی افزود: یکی از کار‌هایی که اراضی عباس آباد در ۲ سال گذشته انجام داده، بحث شنابدهندگی است که مجوز آن را دریافت کرده‌ایم و در حال حاضر به عنوان یک اکو پارک شهری مطالعات آن دنبال می‌شود و در شرایط فعلی یک مجموعه مرکز خلاق را داریم افتتاح می‌کنیم و ۲ مرکز خلاق دیگر نیز در بهشت مادران افتتاح می‌شود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد تاکید کرد: در همه حوزه‌ها می‌توان نگاه دانش بنیان و خلاق داشت.

وی ادامه داد: در پارک طالقانی ایستگاه موتور برقی داریم و در تابستان اسکوتر‌های برقی را اجاره می‌دهیم؛ در ایام تابستان حجم مخاطبان زیاد است و متاسفانه مصدومیت‌های جسمی وجود دارد؛ در زمینه انرژی‌های نجدید پذیر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و بحث فضای سبز اولویت ما است.

حجازی ادامه داد: طی توافقات انجام شده با قرارگاه خاتم، پارکینگ فرهنگ تا ۲ ماه اینده تجهیز کارگاه می‌شود.

مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد ادامه داد: در طرح جامع اراضی عباس آباد به سطح اشغال اشاره شده و برای متخلفان نیز پرونده تشکیل شده است.

وی بیان کرد: اراضی عباس آباد تنها مجموعه شهرداری است که خود آن کمیسیون ماده ۵ دارد و یک منطقه شهرداری محسوب می‌شود. اگر هر مجموعه‌ای در این منطقه اقدام ساختمانی داشته باشد، باید از اراضی عباس آباد اجازه بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حجازی شهرداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته