دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل؛

دانشجویان صف خود را از صف فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا نمایند

دانشجویان صف خود را از صف فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا نمایند
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد علوم و تحقیقات در واکنش به اتفاقات هفته گذشته در این دانشگاه بیانیه‌ای را صادر کردند و از دانشجویان خواستند صف خود را از صف فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا نمایند.
کد خبر : 811703

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل واحد علوم و تحقیقات در واکنش به اتفاقات هفته گذشته در این دانشگاه بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن این بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ «وَ لَا تَرْکَنُوا اِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ وَ مَا لَکُمْ مِنْ دُونِ اللهِ مِنْ اَوْلِیاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ» تکیه بر ظالمان نکنید که آتش شما را فرا مى گیرد و جز خدا ولىّ و سرپرستى نخواهید داشت و از سوى هیچ کس یارى نمى شوید. (۱۱۳/هود)

ظهر روز چهارشنبه ۴آبان ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات شاهد حوادث تلخ و ناگواری بود، جمعی از دانشجویان علی‌رغم آزاد بودن در بیان اعتراض و عدم وجود هرگونه برخورد از جانب نیرو‌های حراست دانشگاه و سایر نهاد‌های مربوطه داخل دانشگاه، در اقدامی بی سابقه دست به اعمال و شعار‌های ساختارشکنانه بر خلاف جایگاه نخبگانی دانشجویی زدند.

انجمن اسلامی  دانشجویان مستقل ضمن ابراز تاسف عمیق از حوادث پیش آمده این اقدامات را محکوم نموده و از کسانی  که در زمین دشمن نظم و امنیت دانشگاه را برهم زدند، اعلام برائت و انزجار می‌نماید.

از دانشجویان عزیز می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش در پیگیری مطالبات خود، صف خود را از صف فتنه گران و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدا نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته