دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1401 - 23:20

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در اصفهان پایان یافت

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر در اصفهان پایان یافت
سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، عصر شنبه در دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر : 803486

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور عصر شنبه در بخش دختران در دانشگاه‌ اصفهان و در بخش پسران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سطح مسابقات در این المپیاد بسیار بالا بود و بسیار خرسندیم که این دوره از مسابقات پس از ۲ سال اینطور با استقبال دانشجویان مواجه شد.

سید فردین تقی‌زاده با بیان اینکه هدف از این رویداد ملی، اول رفاقت و بعد، رقابت است، افزود: سعی می کنیم در دوره چهارم المپیاد در کنار هفته رشته ای که امسال برگزار شد، رشته های همگانی هم برگزار شود تا شور و نشاط بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال چهار رویداد در اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان شکل گرفت که شامل طرح ضیافت ملی ایثار در مشهد، المپیاد فرهنگی ورزشی در اصفهان، جایزه ملی سردار سلیمانی و جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی به میزبانی دانشگاه هنر تهران است.

تقی زاده با بیان اینکه چهار المپیاد توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برگزار می شود، تصریح کرد: مقرر شده است المپیادهای همگانی و دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال های زوج و المپیادهای قهرمانی و دانشجویان بین الملل در سال های فرد برگزار شود.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته