دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه هیأت رئیسه مصوب شد؛

بررسی بهبود سامانه نقل‌ و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی/ تدابیر آسان‌سازی اعطای وام‌ ازدواج، اعلام می‌شود

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر : 72042

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه، بر لزوم پیگیری تمامی مصوبات هیأت رئیسه تأکید کرد.


مهندس محسن‌هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی درباره نقشه‌های سالن چندمنظوره پارکینگ طبقاتی و سالن‌های ساختمان ابن سینا ارائه داد و مقرر شد نمایشگاه مستقر در بام پارکینگ طبقاتی، از نظر فنی یا تخصیص بودجه در اسرع وقت آماده شود که برای نمایشگاه جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی مورد استفاده قرار بگیرد.


همچنین موضوع پروژه دسترسی به ساختمان فرهیختگان مطرح و مقرر شد براساس توافقات با شهرداری درباره ایجاد فضای سبز، تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شود.


پروژه اقامتی رفاهی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس، هم در جلسه مطرح و مقرر شد با تغییرات در ساختمان طرح فعلی، با جذب مشاور و تأمین هزینه‌های لازم در قالب پروژه تجاری و هتل و با مشارکت همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به پایان برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


گزارش کمیسیون تخصصی شماره 2 هیأت رئیسه از سوی دکتر سید طه‌ هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و تصمیمات لازم در این باره گرفته شد.


نامه مربوط به شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها درباره آیین‌نامه برنامه‌های موسیقایی در دانشگاه‌ها نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد بخشنامه مذکور به همراه شیوه‌نامه اجرایی آن، ابلاغ شده و نظارت لازم صورت گیرد.


همچنین گزارشی در مورد تسهیلات ازدواج از پست بانک ایران و صندوق کارآفرینی امید از سوی دکتر فرید ذاکر، مدیرکل تسهیلات اعتباری دانشگاه ارائه و تصمیماتی درباره تسهیل پرداخت این وام اتخاذ شد. هم‌چنین مقرر شد این اقدامات به اطلاع عموم رسانده شود.


درباره نامه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه در مورد گزارش آماری نقل و انتقالات نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 مصوب شد کارگروهی تشکیل شود و فرآیند و سامانه نقل و انتقالات فعلی را مجددا پیگیری و روش‌های بهبود آن را مد نظر قرار دهد تا تعداد مراجعات حضوری و دستی به حداقل برسد.


گزارش کمیسیون شماره یک هیأت رئیسه از سوی دکتر فرهاد حسین‌‌زاده لطفی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مقرر شد آیین‌نامه سفرهای علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی سازمان سما با ملاحظات و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته