دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشستی علمی-تخصصی؛

چگونگی تحقق عدالت آموزشی در برنامه هفتم توسعه بررسی می‌شود

نشست علمی-تخصصی با موضوع «چگونگی تحقق عدالت آموزشی در برنامه هفتم توسعه» به همت مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.
کد خبر : 669604
نشست علمی-تخصصی با موضوع «چگونگی تحقق عدالت آموزشی در برنامه هفتم توسعه»

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، هشتاد و سومین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی علیرضا علی‌احمدی عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین با سخنرانی ابوالقاسم نادری استاد دانشگاه تهران، مهرالله رخشانی‌مهر عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همچنین رضوان حکیم‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون وزیر آموزش و پرورش با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.




بیشتر بخوانید:





مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری از همه از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت می‌کند برای بهره‌مندی از مباحث مطرح‌شده و ایراد نظرات تخصصی خود به تالار نشست‌های مجازی این مرکز مراجعه کنند. این نشست در روز چهارشنبه بیست و نهم تیر ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.


به گزارش آنا، این نشست هشتاد و سومین نشست علمی-تخصصی و با عنوان چگونگی تحقق عدالت آموزشی در برنامه هفتم توسعه است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با حضور صاحب‌نظران ملی و استانی برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان و صاحب‌نظران می‌توانند برای شرکت در این نشست مجازی به آدرس https://connect.mporg.ir/dfrc مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به نشانی www.dfrc.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
اکبر حیدری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۰
با سلام و عرض ادب حضور با سعادت عزیزان دست اندر کار هشتاد و سومین نشست علمی تخصصی در خصوص عدالت آموزشی آنطوریکه از پوستر جلسه عاید می گردد ما در ادوار گذشته و بعد از ۴۳سال انقلاب که مختص محرومین و کوخ نشینان بوده نتوانستیم در بحث فضاهای آموزشی و مدارس کپری گام موثری برداریم درحالی که در کشور هایی مانند مالزی از ۲۰سال پیش از سیستم نرم افزاری در آموزش و پرورش خود بهره برده ودلیل توسعه یافتگی کره حنوبی و چین و ژاپن وسایر کشورها عقب مانده سالهای نه چندان دور در الویت قرار دادن آموزش و پرورش کشورشان بوده است پر واضح است اگر در این مقوله کار نشود و معلم و بازنشسته دغدغه رتبه بندی و همسانسازی حقوق داشته باشندو بجای تحقیق و پژوهش فکر و ذکرشان مشکلات معیشتی بوده و به مشاغل دوم و سوم روی بیاورندصحبت از عدالت آموزشی بیهوده خواهد بود و رسیدن به توسعه یافتگی کعبه محال !!!!پس لازم است دست اندر کاران و گرداندگان کشور اولویت اول را به این وزارتخانه عریض و طویل اختصاص داده تا بتوان از نشستهای اینچینیی که ۸۳ ومین دوره می باشد نتیجه گرفت به امید اینکه سردمداران کشور به آموزش و پرورش کشور بعنوان الویت اول
قالیشویی ادیب