دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1400 - 13:54

خبر ذخیره‌سازی شده توسط لادن لنگری (l.langari) در تاریخ ۰۰۰۲۲۸-۱۳:۵۴

کد خبر : 582232
تجليل از خيرين و بازنشستگان واحد بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي در مراسم تجليل از بازنشستگان و خيرين اين واحد دانشگاهي اظهاركرد: بازنشستگان گنجينه هاي خرد هستند كه مي توانند دانشگاه را در بزنگاه هاي امروز ياري رسانند و مجموعه بزرگ دانشگاه قطعا مي تواند از تجارب ارزنده شما به عنوان گنجينه اي گرانبها مي تواند بهره مند شود.


رئيس دانشگاه آزد اسلامي خراسان شمالي افزود: شما بازنشستگان محترم، دانشگاه را خانه خود بدانيد تا ساير همكاران فعال در دانشگاه از حضورتان در امور مختلف بهره مند شوند.


مرادي خاطرنشان كرد: ما خادمان عرصه علم و فناوري مي توانيم به پشتوانه و همت شما اندكي از دين خود را نسبت به جامعه ادا كنيم و قطعا تلاش هاي شبانه روزي شما عاملي بوده است تا مجموعه بزرگ دانشگاهي به خوبي ايفاي نقش كند و به عنوان مجموعه اي علمي خدمات ارزنده اي را براي مردم استان و جامعه ارائه دهد.


وي افزود: بازنشستگي فصل جديدي از زندگي است كه تغييرات خوشايندي را به همراه دارد و مسير زندگي ‌و آينده فرد را به گونه اي ديگر رقم مي زند كه اگر در اين مرحله از زندگي بتوانيم با نگاه و نگرشي ويژه مسير جديدي را ترسيم كنيم مي توانيم دوراني شكوفاتر داشته باشيم و آينده اي مطلوب را براي خود ايجاد سازيم.


رئيس واحد بجنورد ضمن قدرداني از خيرين دانشگاه اظهار كرد: خيرين برای قرب و شکرگزاری از نعمات الهی از فرصت هايي كه در اختيارشان قرار مي گيرد وسعت وجودي خود به معناي واقعي به منصه ظهور مي گذارند كه اگر اين افراد نبودند قطعا اين جايگاهي كه ما در آن قرار گرفته ايم نيز وجود نداشت.


حسين يوسفي فر رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي اظهار كرد: زندگي دنيوي كالايي ناچيز است و اين زندگي اخروي است كه زندگي ثابت، حيات ابدي و قرار دائمي است و آنچه كه يك فرد مسلمان بايد به آن توجه ويژه داشته باشد اين است كه نگاه تكاملي به زندگي داشته باشد.


يوسفي فر با اشاره به زندگي تكاملي افراد خاطرنشان كرد: انسان بايد مراقب اعمال خود باشد و بهترين نگاه در زندگي نگاه تكاملي براي خود و ديگران است نگاهي كه با عمل صالح همراه باشد زيرا بعد از مرگ انسان آنچه كه به يادگار مي ماند همان عمل صالح است كه به عمر باطني و معنوي تعبير مي شود و نام و ياد فرد در اذهان مردم به يادگار باقي مي ماند.


وي  افزود: بهترين عمل صالح خدمت به علم، ترويج و توعه علم و هزينه كردن براي علم و دانش است؛ زيرا علم جان مايه پيشرفت و  توسعه به شمار مي آيد.  


رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي گفت: انسان زماني كه كار خيري انجام مي دهد قبل از اينكه در بيرون از خود تاثير مثبت گذاشته باشد در وجود گرانبهاي خود اثرگذار خواهد بود كه همين اعمال صالح باعث رشد معنوي و تكامل فردي مي شود.


حجت الاسلام يوسفي فر اظهار كرد: زماني كه انسان دل رحيمانه خود را به سمت انسان ها باز كند خداوند نيز خزائن اموالش را به سمت دستان فرد باز خواهد كرد و خوشا به حال كساني كه مخزن اسرار و گنج هاي الهي را در اختيار دارند.


در ادامه مراسم از تمامي خيرين دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و 32 نفر از بازنشستگان اين واحد دانشگاهي تجليل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب