دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داوری:

روابط عمومی‌ها نقش اساسی در توسعه اهداف دانشگاه دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان عنوان کرد: امروزه در دنیا روابط عمومی نقش مهمی در بقاء، پیشرفت و توسعه اهداف یک سازمان و یا دانشگاه‌ها ایفا می‌کند.
کد خبر : 46637

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسن داوری در جلسه‌ای که با حضور روسای واحدها و مسئولان روابط عمومی دانشگاه‌های استان هرمزگان در واحد بندر عباس برگزار شد، به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف دانشگاه تاکید و خواستار انسجام منظم تر و همکاری روسای واحد در این زمینه شد.


رییس خانه مطبوعات استان هرمزگان با تشکر از فعالیت مسئولان روابط عمومی واحد های استان هرمزگان تصریح کرد: انعکاس صحیح فعالیت‌های هر سازمانی به عهده نهاد روابط عمومی است، بنابراین روابط عمومی پل ارتباطی بین مخاطبان هر سازمان و مجموعه نهادها است که باید دراین راستا نگرش ویژه‌ای نسبت به این نهاد داشته باشند.


داوری با بیان این مطلب که اطلاع‌رسانی یک مقوله بسیار ظریف و سنجیده محسوب می‌شود؛ ادامه داد: در دهکده جهانی و عصر ارتباطات روابط عمومی باید به سمتی هدایت شود که در کوتاهترین زمان ممکن پیام‌ها و اطلاعات سازمان را به سمع و نظر مخاطبان برساند.


وی با توجه به اینکه روابط عمومی به عنوان سخنگوی دانشگاه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: چنانچه به این واحد خدشه‌ای وارد شود آن دانشگاه صدمه خواهد دید. بنابراین همکاری‌های لازم برای شکوفایی و پویایی روابط عمومی به شدت مورد نیاز است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودان اظهار کرد: انتظار می‌رود که نیروهای خلاق، پویا و خوش ذوق روابط عموی دارای امکانات مناسب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باشند تا بتوانند جامعه به ویژه دانشگاه ها را اقناع سازند.


وی ادامه داد: از آنجا که مخاطبین اصلی دانشگاه‌ها افراد فرهیخته و جویای علم جامعه محسوب می‌شوند، ضرورت دارد اقناع فکری به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان از روسای واحدهای دانشگاهی به خاطر اهمیت و ارزش نهادن به جایگاه روابط عمومی برای نیل به اهداف دانشگاه خواسنار همکاری بیشتر با این حوزه از واحد دانشگاهی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته