![تولید نهال و پایههای رویشی باکیفیت و زودرس از طریق کشتبافت](/files/fa/news/1403/5/24/617783_575.jpg)
بقای دانشگاه در عرصههای تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است
![photo_2020-01-13_10-58-07.jpg](/c-files/old/1398/10/23/637145101906154561.jpg)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی که بهمنظور هدایت تحصیلی و جذب دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: «اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز بوده، دوچندان شده است.»
وی افزود: «نحوه اطلاعرسانی و تبلیغات و تلاشهای شبانهروزی همکاران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بهگونهای بود که پیشتاز همه روابط عمومیها در کشور ظاهر شدند.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز از همه رؤسا و مدیران روابط عمومی خواست تبلیغات و معرفی ظرفیتها در شأن دانشگاه باشد و از بهکارگیری تبلیغات نامناسب خودداری کنند.
جوانپور عنوان کرد: «هرم جمعیت جوان در مقایسه با سالهای گذشته در حال افزایش بوده و معرفی امکانات و ظرفیتهای دانشگاه برای جذب دانشجو بسیار ضروری است.»
وی اضافه کرد: «اکنون مؤسسات آموزش عالی در کشور بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم ازلحاظ کیفیتی سطح آموزش را بالا ببریم تا در سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نخست داوطلبان ادامه تحصیل باشد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی و واحد تبریز اهمیت تبلیغات و اطلاعرسانی را مهم دانست و مطرح کرد: «تبلیغات صرف هزینه نیست در واقع تبلیغات نوعی سرمایهگذاری است تا ادامه حیات دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطره نیفتد.»
اولویتهای تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه
معاون توسعه پژوهش و نیروی انسانی ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز نیز در این جلسه گفت: «اکنون تعداد 48 هزار و ۷۰۰ دانشآموز پایه دوازدهم در کل استان آذربایجانشرقی در مدارس دولتی و غیردولتی مشغول تحصیل هستند.»
عیسی عابدینی ادامه داد: «شناسایی و نگهداری، ارتباط نزدیک با رشتههای جدید و آیندهپژوهی از اولویتهای تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه است.»
وی خطاب به مدیران و رؤسا عنوان کرد: «رمز موفقیت یک مجموعه در چهار کلمه آموزش، پشتکار، پیگیری و ارتباط تجمیع میشود.»
انتهای پیام/4121/4062/
انتهای پیام/