بقای دانشگاه در عرصههای تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی که بهمنظور هدایت تحصیلی و جذب دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: «اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز بوده، دوچندان شده است.»
وی افزود: «نحوه اطلاعرسانی و تبلیغات و تلاشهای شبانهروزی همکاران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بهگونهای بود که پیشتاز همه روابط عمومیها در کشور ظاهر شدند.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز از همه رؤسا و مدیران روابط عمومی خواست تبلیغات و معرفی ظرفیتها در شأن دانشگاه باشد و از بهکارگیری تبلیغات نامناسب خودداری کنند.
جوانپور عنوان کرد: «هرم جمعیت جوان در مقایسه با سالهای گذشته در حال افزایش بوده و معرفی امکانات و ظرفیتهای دانشگاه برای جذب دانشجو بسیار ضروری است.»
وی اضافه کرد: «اکنون مؤسسات آموزش عالی در کشور بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم ازلحاظ کیفیتی سطح آموزش را بالا ببریم تا در سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نخست داوطلبان ادامه تحصیل باشد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی و واحد تبریز اهمیت تبلیغات و اطلاعرسانی را مهم دانست و مطرح کرد: «تبلیغات صرف هزینه نیست در واقع تبلیغات نوعی سرمایهگذاری است تا ادامه حیات دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطره نیفتد.»
اولویتهای تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه
معاون توسعه پژوهش و نیروی انسانی ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز نیز در این جلسه گفت: «اکنون تعداد 48 هزار و ۷۰۰ دانشآموز پایه دوازدهم در کل استان آذربایجانشرقی در مدارس دولتی و غیردولتی مشغول تحصیل هستند.»
عیسی عابدینی ادامه داد: «شناسایی و نگهداری، ارتباط نزدیک با رشتههای جدید و آیندهپژوهی از اولویتهای تعامل بخشی بین مدرسه و دانشگاه است.»
وی خطاب به مدیران و رؤسا عنوان کرد: «رمز موفقیت یک مجموعه در چهار کلمه آموزش، پشتکار، پیگیری و ارتباط تجمیع میشود.»
انتهای پیام/4121/4062/
انتهای پیام/