دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روح‌الله سیف‌الهی: شکست استقلال مهم‌تر از گلزنی‌ من است/ توانایی ماندن در میان مدعیان را داریم

مهاجم استقلال‌ خوزستان‌ گفت: گلزنی من مقابل استقلال اهمیت خاصی ندارد، مهم گرفتن صدر جدول از این تیم است.
کد خبر : 44929

روح‌الله سیف‌الهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد دیدار روز چهارشنبه با استقلال تهران اظهار داشت: «به طور حتم یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل‌مان را باید فردا انجام دهیم. حریف تیمی آماده است که از بازیکنان با تجربه‌ای در ترکیب خود استفاده می‌کند. جدای از این موضوع آنها از حمایت هواداران خود نیز بهره می‌برند و سعی خواهند کرد به خوبی با استفاده از امتیاز میزبانی که دارند به نتیجه مورد نظرشان دست یابند.»


وی ادامه داد: «البته قدرت استقلال باعث نخواهد شد که ما خود را ببازیم و اجازه دهیم آبی‌پوشان تهرانی به راحتی ما را شکست دهند. حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا با ارائه بازی خوب و منسجم حریف نامدارمان را درخانه‌اش شکست دهیم. با توجه به توانایی که داریم کسب 3 امتیاز دور از دسترس نیست و می‌توانیم برنده این دیدار 6 امتیازی شویم تا به صدر جدول صعود کنیم.»


مهاجم استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع که در همه دیدارها انگیزه بالایی دارد و می‌تواند مهره تاثیرگذاری برای تیمش باشد، تصریح کرد: «مقابل تیم‌های بزرگ همیشه باانگیزه‌تر بوده‌ام و این بار نیز با امید زیادی مقابل استقلال تهران بازی می‌کنم. مهم نیست که یکی از گلزنان تیمم باشم یا نه، آنچه اهمیت دارد پیروزی در خانه حریفی است که در حال حاضر در صدر جدول است و با شکست آن می‌توانیم جایش را در جدول رده‌بندی بگیریم.»


سیف‌الهی در مورد اینکه چقدر امیدوار است که به همراه دیگر هم‌تیمی‌های خود بتواند استقلال خوزستان را تا پایان فصل در میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر نگه دارد، عنوان کرد: «توانایی این کار را داریم البته این موضوع به همه اعضای تیم مربوط است. خدا را شکر تا این جای فصل مدیران تیم به خوبی از بازیکنان حمایت کرده‌اند و بچه‌ها دغدغه مالی ندارند. آقای ویسی و دیگر اعضای کادرفنی هم به خوبی با بازیکنان تیم ارتباط برقرار کرده‌اند و توانسته‌اند اندیشه‌های تاکتیکی خود را به ما انتقال دهند. در وهله آخر وظیفه بازیکنان تیم است که باید حداکثر تلاش‌شان را بکنند تا بتوانیم در میان مدعیان باقی بمانیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب