دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1398 - 12:12

بازگشت گوشی‌های ارزان قیمت وان‌پلاس با تلفن همراه 8 لایت

شرکت وان‌پلاس قصد دارد با طراحی و تولید مدل جدیدی از گوشی سری 8 بارِ دیگر فرصت خرید تلفن همراهی ارزان قیمت را در اختیار کاربران قرار دهد.
کد خبر : 449081
وان 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت وان‌پلاس قصد دارد با طراحی و تولید مدل جدیدی از گوشی سری 8 بارِ دیگر فرصت خرید تلفن همراهی ارزان قیمت را در اختیار کاربران قرار دهد. گوشی هوشمند 8 لایت دارای ویژگی‌های برتر سخت‌افزاری است و با قیمتی مناسب قابل خریداری است.


سال‌ها پس از معرفی گوشی ارزان قیمت وان‌پلاس ایکس بارِ دیگر شرکت وان‌پلاس قصد دارد تلفن همراهی اقصادی به نام وان‌پلاس 8 لایت را معرفی کند. این شرکت با انتشار رندرهایی از گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده خود اعلام کرد تلفن همراه وان‌پلاس 8 لایت زیر مجموعه گوشی‌های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 پرو است و با قیمتی بسیار ارزان‌تر از این دو دستگاه به مشتریان عرضه می‌شود.


با توجه به اطلاعات افشا شده از گوشی وان‌پلاس 8 لایت باید انتظار گوشی میان‌رده را از این دستگاه داشت. زیرا تلفن همراه اقتصادی آینده وان‌پلاس دارای دوربین دوگانه و پردازنده تقریبا ضعیف است. هم‌چنین این گوشی فاقد ویژگی‌ صفحه نمایش منحنی است.


البته مدیران شرکت وان‌پلاس به‌هیچ عنوان گوشی لایت سری 8 را دستگاهی ضعیف تلقی نکرده‌اند و گفتند: «وان‌‌پلاس 8 لایت همانند دو عضو دیگر خانواده خود دارای دوربین سلفی قدرتمند و حسگر اثر انگشت روی نمایشگر است. نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچ از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس 8 لایت است.»


هنوز مشخص نیست کدام عضو از سری 8 وان‌‌پلاس زودتر معرفی می‌شود و قیمت هرکدام از اعضای این خانواده چقدر است؟ پرچمدار کنونی وان‌پلاس یعنی Oneplus 7 قیمتی نزدیک به 700 دلار دارد و در مناطق مختلف جهان با مبلغی نزدیک به همین قیمت قابل خریداری است.


وان‌پلاس با پرچمداران آینده خود قصد رقابت با شرکت‌های بزرگ فناوری را دارد و می‌خواهد در بازار پرتلاطم تلفن همراه جایگاهی ثابت را برای خود کسب کند. بدون شک وان‌پلاس در این مسیر با رقیبان بسیار قدرتمندی رو به رو می‌گردد و باید با اتکا به دانش مهندسان خود آن‌ها را شکست دهد.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی هوشمند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته