دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 06:45
صاحبان کسب‌وکار بخوانند؛

ویدئو مارکتینگ یکی از جذاب‌ترین روش‌های بازاریابی است

ویدئو مارکتینگ یکی از جذاب‌ترین روش‌های بازاریابی خدمات و محصولات شرکت‌های استارت‌آپی است.
کد خبر : 412051

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بازاریابی محصولات و خدمات همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا است، روش‌های مختلف بازاریابی در شرایط عادی می‌تواند بازدهی متفاوتی از خود نشان دهد که به‌نظر می‌رسد در چنین شرایطی شرکت‌ها باید اشراف کافی به راهبردهای بازاریابی داشته باشند.


یکی دیگر از روش‌های بازاریابی ویدئو مارکتینگ است. زمانی که بشر به هنر تصویرگری روی آورد، نشان داد که به تماشای تصاویر بیشتر از نوشتن علاقه دارد. گاهی یک تصویر گویای حرف های زیادی است که می‌تواند از اطاله سخن جلوگیری کند.
در حال حاضر ویدئوها دربرگیرنده تصاویری هستند که مفهوم و پیام خاصی را به مخاطبان منتقل می کنند. یک کلیپ ویدئویی می‌تواند راوی یک داستان، بیان یک مسئله و موضوع، تبلیغ، معرفی یک محصول یا نحوه استفاده از آن باشد. 


در این صورت مخاطب با مشاهده جزء به جزء قسمت‌های فیلم می‌تواند به صورت مستقیم پیام را دریافت کند. درک مفهوم یک فیلم از خواندن یک کتاب و نوشته راحت‌تر است. زیرا مخاطب به راحتی با تصاویر ارتباط برقرار می کند و بدون اینکه مدت زیادی را در ذهن خود صرف تصویرسازی کند، می‌تواند تصاویر را مشاهده کند.
ویدئو مارکتینگ یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌هایی است که صاحبان کسب‌وکار می‌توانند محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند. ویدیوها همیشه برای مشتری‌ها جذاب‌تر بوده است.


انتهای پیام/4107/4116/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته