بازاریابی محتوا یک رویکرد استراتژیک برای فروش محصول و خدمات است
به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بازاریابی محصولات و خدمات همواره یکی از مهمترین چالشهای شرکتهای دانشبنیان و کسبوکارهای نوپا است، روشهای مختلف بازاریابی در شرایط عادی میتواند بازدهی متفاوتی از خود نشان دهد که بهنظر میرسد در چنین شرایطی شرکتها باید اشراف کافی به راهبردهای بازاریابی داشته باشند.
بازاریابی محتوا یکی دیگر از روشهای موثر در فروش خدمات و محصول به حساب میرود. بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بهواسطه این رویه میتوان یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را حفظ کرد.
در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل شود. از اهدافی که بازاریابی محتوا آن را دنبال میکند میتوان به افزایش آگاهی در مورد برند، افزایش آگاهی در مورد محصولات، افزایش تعداد موقعیتهای فروش بالقوه، ایجاد وفاداری و افزایش فروش و مشترکین مشتاق است.
انتهای پیام/4107/4116/
انتهای پیام/