دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 04:14
در تابستان امسال صورت می‌گیرد؛

سهم قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در اعزام دانشگاهیان به عتبات

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان قزوین گفت: سهم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در اعزام دانشگاهیان به عتبات بیش از یک‌سوم کل دانشگاه‌های این استان است.
کد خبر : 401706
636738296737412238_md.jpg

بهنام کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با آخرین اخبار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان قزوین گفت: در دوره بیست و یکم اعزام‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، 280 نفر از دانشگاهیان استان قزوین در قالب هفت کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند. 


وی تصریح کرد: شش کاروان هوایی و یک کاروان زمینی است. اعزام‌ها از 7 مردادماه شروع می‌شود و تا 25 شهریورماه به‌صورت هفتگی ادامه خواهد داشت. قریب به 1300 نفر از دانشگاهیان استان قزوین در بیست و یکمین دوره اعزام‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور در سایت لبیک نام‌نویسی کردند که بیش از 500 نفر از دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان بودند.


مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان قزوین خاطرنشان کرد: زائرین دانشگاهی تا 15 تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارسال مدارک به این ستاد اقدام کنند. جلسه توجیهی فرهنگی برای هر یک از کاروان‌ها با حضور روحانی و مدیر آن کاروان روزهای قبل از اعزام برگزار می‌شود. بسته‌های فرهنگی هم در شروع سفر به دانشگاهیان از طرف ستاد اهدا می‌شود.


کریمی افزود: بیش از یک‌سوم سهمیه اعزام‌های دانشگاهیان استان قزوین به عتبات متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است. یعنی از 280 اعزامی حدود 100 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی هستند. البته این دانشگاه کاروان مستقلی ندارد و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین در قالب دیگر کاروان‌ها حضور می‌یابند.


انتهای پیام/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته