دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 15:15
ابراهیمی در گفتگو با آنا:

تمامی کاروان‌های دانشگاهی استان کرمانشاه از طریق زمینی به عتبات مشرف می‌شوند

مدیر هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: 160 نفر از دانشگاهیان استان کرمانشاه در قالب 4 کاروان زمینی به عتبات مشرف می‌شوند.
کد خبر : 400927
s11.jpg

محسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با اخبار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمانشاه گفت: 160 نفر از دانشگاهیان استان کرمانشاه در قالب 4 کاروان زمینی در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. 


وی تصریح کرد: از اول مردادماه اعزام‌های دانشگاه‌های کرمانشاه آغاز خواهد شد و  9 مهرماه نیز آخرین کاروان زمینی به عتبات اعزام خواهد شد. اعزام‌های هوایی در این استان نداریم. اطلاعات کامل و محل حرکت کاروان‌ها متعاقباً توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمانشاه اعلام می‌شود.


مدیر هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: به‌دلیل اینکه برنامه‌های سفرهای دانشگاهی فشرده و تعیین شده است، لذا سعی می‌کنیم دانشجویان، اساتید و کارکنان از تعدد برنامه‌ها خسته نشوند. به هر حال باید زائران رغبت و توان زیارت هم داشته باشند. نباید تمام وقت زائران را برای شرکت در برنامه‌های خودمان در نظر بگیریم به هر حال برخی برنامه‌ها به‌صورت سراسری اعلام می‌شود و دانشگاهیان در آن حضور می‌یابند.


ابراهیمی افزود: برای اینکه ارتباط بین دانشجویان با ستاد عمره و عتبات تداوم داشته باشد، زائران پس از سفر به زیارت حضرت معصومه (س) خواهند رفت و در قم هم برنامه‌ای توسط ستاد عمره و عتبات کرمانشاه با حضور مدیر و روحانی هر کاروان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته