دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 15:16
معاون وزیر بهداشت:

اوضاع در مناطق سیل‌زده از نظر بهداشتی کاملاً تحت کنترل است

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اوضاع در مناطق سیل‌زده از نظر بهداشتی کاملاً تحت کنترل است و هیچ‌گونه طغیان بیماری پوستی و اسهالی نداریم.
کد خبر : 374686
BS0K0343.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی در حاشیه بازدید از اردوگاه‌های هموطنان سیل‌زده در شهرستان‌های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه اظهار کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان سیلزده به ویژه گروه‌های حساس مانند مادران باردار، کودکان و سالمندان انجام شد.


وی افزود: به هیچ‌وجه نباید ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی به مردم درگیر سیلاب به ویژه گروه‌های حساس مانند مادران باردار و کودکان متوقف شود و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه خدمات به صورت فعال صورت گرفته است.


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اشاره به حضور مستمر نیروهای بهداشت در منطقه اظهار کرد: هیچ‌گونه طغیان بیماری‌های پوستی و اسهالی وجود ندارد و اوضاع کاملاً تحت کنترل متخصصان حوزه بیماری‌ها است.


رئیسی ضمن رد شایعات مطرح در مورد شیوع بیماری‌های شپش و وبا در مناطق سیل‌زده افزود: منابع آب آشامیدنی در کلیه مناطق سیل‌زده توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه‌های علوم پزشکی کنترل بهداشتی می‌شود و هیچ مورد آلودگی در این زمینه وجود ندارد.


معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: گزارش اقدامات انجام‌شده در حوزه بهداشت به صورت روزانه در وزارت بهداشت رصد می‌شود و درصورت نیاز، مداخلات لازم جهت ارائه خدمات بهتر، صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته