دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ناظم‌الشریعه در گفتگو با آنا:

تورنمنت قزاقستان را ناگهانی لغو کردند، این خیلی بد است/ به راحتی «فیفا دِی» را از دست نمی‌دهیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این خیلی بد است که تورنمنت چهارجانبه قزاقستان را لغو می‌کنند.
کد خبر : 318994

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود آذرماه در تورنمنت قزاقستان حاضر شود، اما امروز اخباری مبنی بر انصراف ایران از حضور در این تورنمنت اعلام شد.


بر این اساس، بعد از لغو بازی با برزیل، این دومین شوکی است که به فوتسال وارد می‌شود و معلوم نیست که چرا بازی‌های دوستانه ایران یکی پس از دیگری لغو می‌شود.


با شرایطی که پس از لغو حضور ایران در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان وجود دارد، روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال با مشکل مواجه می‌شود.


از اسلواکی به عنوان میزبان تورنمنت دیگر چهارجانبه یاد می‌شود.


به همین بهانه با ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال تماس گرفتیم تا دلیل لغو اردوی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان را بپرسیم.


وی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به منتفی شدن حضور ایران در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان اظهار کرد: این خبر را از زبان شما می‌شنوم و اطلاعی در این مورد ندارم، هر موقع کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کند بنده صحبت خواهم کرد.


سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: در صورتی که این تورنمنت لغو شده باشد قطعاً به دنبال تورنمنت دیگری خواهیم بود و مطمئن باشید، فیفا دِی (FIFA DAY) را از دست نخواهیم داد.


ناظم‌الشریعه در پاسخ به این سؤال که از کشور اسلواکی به عنوان میزبان تورنمنت چهارجانبه با حضور ایران یاد می‌شود، بیان کرد: در این خصوص اطلاعی نداریم.


وی با بیان اینکه نباید تورنمنت چهارجانبه قزاقستان لغو می‌شد، عنوان کرد: انتظارات از تیم ملی فوتسال بالاست و این بد است که به صورت ناگهانی تورنمنت چهارجانبه را لغو می‌کنند.


سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: تیم‌های مختلف در حال آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات بین‌المللی هستند و ما نباید به راحتی فیفا دی (FIFA DAY) را از دست بدهیم.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته