دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 00:38
قهرمان پرورش‌ اندام جهان در گفتگو با آنا عنوان کرد:

افتخار می‌کنم دانشگاه آزادی هستم/ کسب بیش‌ترین مدال با کم‌ترین حمایت در رشته پرورش‌ اندام

قهرمان پرورش‌ اندام جهان و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد از مدال‌آوری بیشتر این رشته ورزشی در صورت حمایت مسئولان خبر داد.
کد خبر : 316250
photo_2018-10-07_23-58-20.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از محمودآباد، امیرحسین محمدی قهرمان پرورش‌ اندام جهان و دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد است. 

محمدی،  اواخر مرداد سال جاری در مسابقات جهانی سنگاپور با حضور کشورهایی مانند پرتغال، ایتالیا، فیلیپین و آمریکا، موفق شد در وزن 90 کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

وی در گفتگویی با خبرنگار آنا از رشته پرورش‌ اندام گفت و خواستار حمایت مسئولان از این ورزش شد. متن کامل گفتگوی آنا با محمدی در ادامه می‌آید:

ارزیابی شما از رقابت‌های جهانی پرورش‌ اندام سنگاپور چیست؟

رقابت‌های جهانی پرورش اندام سنگاپور در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تیم‌های مختلفی از کشورهای مختلف جهان مانند پرتغال، ایتالیا، فیلیپین و آمریکا در آن شرکت داشتند. این‌جانب نیز در وزن 90 کیلوگرم حضور داشتم.

دلایل موفقیت شما چه بود؟

از دوران کودکی این ورزش را آغاز و تلاش و سختی‌های زیادی مانند فشار بدنی و مشکلات اقتصادی را تحمل کردم و با توکل به خدا و اراده خودم، توانستم به این مقام دست پیدا کنم.

تحلیل شما از رشته پرورش‌ اندام در ایران چیست؟

پرورش‌ اندام رشته بسیار سخت و پرهزینه‌ای است که ورزشکاران ایرانی با بدن‌های آماده و با کم‌ترین امکانات، بیش‌ترین مدال‌ها را در سطح جهانی کسب می‌کنند و حتی ورزشکاران کشورهای دیگر از عضلات بدن ما تعریف می‌کنند.

نظر شما درباره دانشگاه آزاد اسلامی چیست؟

از دانشگاه آزاد اسلامی بسیار راضی هستم و افتخار می‌کنم که دانشجوی این دانشگاهم؛ زیرا از سوی دانشگاه حمایت می‌شوم. از مسئولان دانشگاه تشکر نیز می‌کنم که این‌جانب را حمایت کردند تا بتوانم به درس و ورزش حرفه‌ای بپردازم؛ البته انتظار دارم تخفیفی بابت شهریه برای من لحاظ شود.

خواسته شما از مسئولان چیست؟

از مسئولان می‌خواهم رشته پرورش‌ اندام را مانند کشتی به‌صورت رسمی تصویب کنند. اکنون هیچ حمایتی از ما نمی‌شود؛ اما برای رشته فوتبال هزینه‌های میلیاردی می‌شود. به‌عنوان ورزشکار از مسئولان استانی و شهری انتظار دارم مجموعه ورزشی در اختیار بنده قرار دهند تا خودم هزینه زندگیم را تأمین کنم؛  قول می‌دهم با کم‌ترین هزینه برای رشته پرورش‌ اندام، بیش‌ترین مدال‌ها در این رشته کسب شود.

انتهای پیام/4062/4065/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته