دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1397 - 11:39
در پیام‌های جداگانه‌ای؛

رئیس سازمان پدافند غیرعامل انتصاب‌ سرداران فدوی و تنگسیری، امیر نصیرزاده و حجت‌الاسلام قمی را تبریک گفت

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام‌های جداگانه‌‌ای، انتصاب فرمانده نیروی دریایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، فرمانده نیروی هوایی ارتش و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : 306690

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی در پیام‌های جداگانه‌ انتصاب دریادار علیرضا تنگسیری به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه، دریادار علی فدوی به سمت معاون هماهنگ‌ کننده سپاه، امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی به سمت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.


در پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل به فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه آمده است: اکنون که به شایستگی با حکم مبارک فرمانده معظم کل قوا به افتخار فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده‌اید، این حسن‌ اعتماد و انتخاب را به شما تبریک می‌گویم. بی‌تردید حسن اعتماد معظم‌له، تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس و پس از آن و نیز فرماندهی ممتاز شما در نقش‌آفرینی‌های مثال‌زدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتقا و استحکام قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح، مؤلفه‌های ارزشمندی است که یاری‌بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. امیدوارم در سایه تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، شاهد تقویت و ارتقا بیش از پیش اقتدار و توانمندی‌های دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه مهم و راهبردی باشیم.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین در پیام جداگانه به معاون جدید هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: انتصاب شایسته جناب‌عالی را به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های برجسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌کنم. پشتوانه ارزشمند حسن اعتماد معظم‌له، وجود تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری‌بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.


جلالی در پیامی دیگر، انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: انتصاب شایسته جناب‌عالی را از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش که نشان از تعهد، ایمان قلبی، حسن‌ تدبیر، عزم و اراده قوی و توفیق در سوابق اجرایی گذشته است را تبریک عرض می‌کنم. بی‌تردید این انتصاب مبارک، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری‌بخش جناب‌عالی در ارتقای توان دفاعی و بازدارنده کشور و نیز تقویت تعامل اثربخش و هم‌افزا با سازمان‌های هم‌راستا در نیروهای مسلح را رقم خواهد زد.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام جداگانه دیگر انتصاب رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت و نوشت: انتصاب شایسته و حکیمانه جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را که نشان از تعهد، انگیزه و روحیه بانشاط شما برای خدمتگزاری است، تبریک و تهنیت می‌گویم. سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهای ارزشمندی است که با پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد و بنا به ماهیت وجودی‌اش، به فعالیت در همه اشکال سنتی و نوین و با استفاده از ابزارهای رو به‌ رشد و متنوع فرهنگی و تبلیغی پرداخته و کوشیده ذات درونی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی را که نشر فرهنگ اصیل اسلام است، همان‌گونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) فرمودند: «اسلام ناب محمدی(ص) در اقصی نقاط جهان و فارغ از مرزهای قراردادی جغرافیایی، گسترش دهد. امیدوارم در سایه‌ عنایات حضرت صاحب‌الامر(عج) با تدابیر هوشمندانه و تلاش‌های جنابعالی که از سوابق ارزشمندی در عرصه‌های فکر و فرهنگ دینی برخوردارید، برنامه‌ها و فعالیت‌های آن سازمان مصونیت علوم اسلامی ارتقا یافته و با مدیریت، دانش و تدبیر جنابعالی شاهد بالندگی بیش از پیش حوزه‌های مأموریتی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم.


انتهای پیام/4071


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب