دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 14:21
در حکمی از سوی رئیس جشنواره صورت گرفت:

انتصاب دبیر سی‌و‌دومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاهیان

دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رئیس سی‌و‌دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور با صدور حکمی دبیر این جشنواره را منصوب کرد.
کد خبر : 235243

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، در این حکم، دکتر محمد‌رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده دکتر محمد‌مهدی بحرالعلوم و با توجه به این‌که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دوره سی‌و دوم جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور میزبان این رویداد بزرگ قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور است، محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت این وزارت‌خانه را به عنوان دبیر سی‌و‌دومین جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های کشور منصوب کرد.


محمد رضا فراهانی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که دبیر سی‌و‌دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور با استعانت از کلام وحی و نصب العین قرار دادن بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه و منویات فرزانه انقلاب، در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآن کریم و عترت (علیهم السلام) و همیاری و همکاری تمامی نهادهای دانشگاهی در برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره موفق و مؤید باشد.


جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، بزرگترین رویداد قرآنی جامعه دانشگاهی کشور است که هر ساله به میزبانی یکی از دستگاه‌های دانشگاهی کشور برگزار می‌شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سی‌ودومین دوره این جشنواره به عنوان دستگاه میزبان از سوی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور انتخاب شده است.


مرحله پایانی سی‌و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت سه روز از ششم تا هشتم آذر امسال به میزبانی وزارت بهداشت و در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته