دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 15:11
سردار باقرزاده:

دشمنان اسلام در یک هجمه ناجوانمردانه به جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ایران آمده‌اند

آئین دهمین یادواره ۵ شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه به همت بسیج دانشجویی شهید مفتح، پایگاه مقاومت شهیدآوینی کارکنان و دفتر فرهنگ اسلامی در مسجدحضرت محمد امین (ص) جوار مزار شهدای مجتمع فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 20173

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار محمود باقرزاده جانباز ۷۰درصد در این مراسم گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ ناب حسینی در جامعه هستیم.


مسئول تربیت بدنی جانبازان و نابینایان خراسان رضوی گفت: دشمنان نظام اسلامی با تهدید و تحریم در صدد گرفتن تفکر و اندیشه حسینی و تضعیف روحیه شهادت طلبی ملت ایران هستند.


وی بیان کرد: جنگ سخت به پایان رسیده و اکنون دشمنان نظام اسلامی ایران به مانند دوران دفاع مقدس در یک هجمه ناجوانمردانه و ظالمانه به جنگ فرهنگی و اقتصادی ملت ایران آمده‌اند.


باقرزاده ادامه داد: شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آیه ثم استقامو را معنا کردند و امروز هم باید ما و جوانان ما در عرصه جنگ نرم طوری عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.


وی با توجه به راه مقابله در جنگ اقتصادی با دشمن، گفت: همانطور که مقاومت در عرصه نظامی و دفاعی ما را به یکی از قدرتمند‌ترین کشورهای دنیا رسانده است امروز هم در عرصه اقتصادی می‌توان یکه تاز میدان مبارزه جنگ اقتصادی باشیم و نقشه دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.


باقرزاده افزود: آن چیزی که امروز وظیفه همه مسئولان و سایر اقشار جامعه را سنگین تر کرده، ایستادگی و مقاومت در این جنگ نابرابر دشمن است و نباید لحظه‌ای از آرمانهای پاک امام و شهدا پا عقب بگذاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب