دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1396 - 12:39

روسای انجمن‌های ۴ رشته ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شدند

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه‌ای روسای انجمن‌های چهار رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.
کد خبر : 185155

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد رضا دهخدا روسای انجمن‌های ووشو، جودو، شمشیر بازی و تیراندازی با کمان فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را منصوب کرد.


بنابر این گزارش دکتر فضل‌الله باقرزاده به عنوان رئیس انجمن شمشیر بازی، دکتر پدرام میرزایی، رئیس انجمن جودو، مینودخت میرحیدر، رئیس انجمن تیراندازی با کمان و حسین اوجاقی به عنوان رئیس انجمن ووشو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شدند.


باقرزاده، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و رئیس فدراسیون شمشیر بازی، پدرام میرزایی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز و اوجاقی نیز در حال حاضر دانشجوی دوره دکترای رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی هستند.


در احکام دکتر دهخدا خطاب به روسای انجمن‌های ووشو، جودو، شمشیر بازی و تیراندازی با کمان فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی آمده است:


«نظر به اهمیت و جایگاه ورزش دانشجویی و تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم تا تاریخ ۱۷/‏۱۲/‏۹۸ به سمت رئیس انجمن فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب می‌شوید.


امید است با توکل به خداوند متعال و بهره مندی از ظرفیت‌های دانشگاهی، مشارکت وهمفکری با متخصصین و کارشناسان و جلب همکاری فدراسیون ذی‌ربط شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در دانشگاه‌های کشور باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته