چه مدارکی برای دریافت اسناد برگشتی خودرو لازم است؟
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت راهور، سرهنگ سعید روحی، معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از بررسی مدرک احراز سکونت، کارت یا سند- که بیش از 6 ماه از صدور آن نگذشته- مجددا چاپ و از طریق پست، به منزل ارسال میشود. اما اگر بیش از 6 ماه از تاریخ صدور کارت یا سند گذشته باشد، مالک یا نماینده قانونی او باید با در دست داشتن اسناد مالکیت به همراه وسیله نقلیه به یکی از مراکز تعویض پلاک مراجعه کند.
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا درباره مدارک مورد نیاز برای دریافت اسناد برگشتی خودرو توضیح داد: مالک باید در وهله اول مدارک لازم برای احراز آدرس محل سکونت یا فعالیت خود را ارائه دهد.
به گفته سرهنگ روحی، این مدارک، ٨ مورد هستند:
١- سند مالکیت منزل مسکونی( به نام مالک وسیله نقلیه).
٢-سند اجاره منزل مسکونی( به نام مالک وسیله نقلیه).
٣-جواز کسب معتبر به نام مالک وسیله نقلیه.
٤- گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان با ذکر آدرس محل سکونت والدین که به تایید آموزش و پرورش منطقه رسیده باشد.
٥- معرفی نامه از اداره محل خدمت( ویژه کارکنان دولت و نیروهای مسلح) با ذکر آدرس محل سکونت کارکنان مزبور.
٦- در صورت ادعای سکونت مالک در منزل والدین، سند( استیجاری- ملکی) به نام پدر یا مادر.
٧- سند واحد مسکونی به نام همسر مالک وسیله نقلیه.
٨- آخرین فیش آب، برق یا گاز منزل.
انتهای پیام/