دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو:احمد نوراللهی نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود/ مخالف جدایی انصاری هستم

سرمربی پرسپولیس گفت: برای من همه بازی‌ها یکی است و هر بازی 3 امتیاز خاص خود را دارد.
کد خبر : 140225

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو، سرمربی پرسپولیس پس از جلسه امروز بعدازظهر در باشگاه با مسئولین داشت، دقایقی کوتاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


* ابتدا در مورد جلسه مهمی که امروز داشتید صحبت کنید.


بله، امروز جلسه معمولی بود. آقایان برای قرعه‌کشی و شرکت در کلاس‌های آموزشی چند روزی به مالزی می‌روند. شرایط تیم خیلی خوب است. در مورد بازیکنان صحبت شد. قبل از هرچیز در مورد امید عالیشاه و احمد نوراللهی حرف شد که ببینیم آنها به سربازی می‌روند یا نه.


* نتیجه جلسه درباره سربازی رفتن نوراللهی و عالیشاه چه شد؟


فعلا نوراللهی برای سربازی باید برود اما سربازی عالیشاه هنوز قطعی نیست. در مورد بازیکنان جدید برای تقویت تیم نیز صحبت شد.


* احمد نوراللهی دقیقا کی از تیم جدا می‌شود؟ بعد از این بازی یا نیم‌فصل یا پایان فصل؟


احمد نوراللهی نیم‌فصل از تیم می‌رود.


* شنیده می‌شود محمد انصاری پیشنهادی از باشگاه‌های کشور چین دارد. آیا این موضوع درست است و موافق جدایی این بازیکن هستید؟


خوشحالم که بازیکنان پیشنهاد خوبی دارند و این یک افتخار برای باشگاه و بازیکنان است. اما اینجا منافع باشگاه در میان است و طبیعی است موضع من نیز پرسیده شد و من هم گفتم در حال‌حاضر انصاری نمی‌تواند برود.


*قرار است بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. پیش‌بینی شما چیست؟


منطقی باشد رونالدو باید نفر اول باشد. سوای اینکه در باشگاه رئال‌مادرید خیلی خوب بازی می‌کند. امروز هم جایزه اولی به باشگاه رئال‌مادرید در اروپا و اسپانیا را گرفت و با تیم کشورش نیز قهرمان شد. با وجود ارزش زیادی که برای مسی قائلم، اما منطقی است که توپ طلا را رونالدو بگیرد.


* پرسپولیس در این بازی پیش رو با دو حریف سخت روبه‌روست. یک پدیده مشهد و دو هوای خیلی سرد. در این مورد صحبت کنید؟


بله در این مورد آگاهیم و طبیعی است که بازی بسیار سختی داریم. پدیده پارسال 4 امتیاز از ما گرفت. در تهران و مشهد دو بازی 2-2 مساوی شد. از سختی بازی نیز آگاهیم. پدیده کیفیت خود را برابر تراکتورسازی نشان داد.


* فرشاد احمدزاده ظاهرا مصدوم شده و مشکل پیدا کرده و امروز تمرینات ویژه داشته. آخرین وضعیت این بازیکن چیست؟


بله دیروز در تمرین در یک حرکت توپ از زیرپایش سر خورد و پایش کش آمد، اما به خاطر آمادگی خوب بدنی‌اش خوشبختانه مصدومیت سنگینی نصیبش نشد. امروز تمرینی تقریبا عادی داشت و فکر می‌کنم برای بازی مشهد آماده باشد.


* رامین رضاییان و مهدی طارمی انگیزه بالایی برای این بازی دارند؛ نظر شما چیست؟


چرا باید فقط در این بازی انگیزه بالا داشته باشند و بازی‌های دیگر اینطور نباشد. برای من همه بازی‌ها یکی است و هر بازی 3 امتیاز خاص خود را دارد. انتظار من انگیزه بالا در هر بازی است، نه فقط بازی پدیده.


* پرسپولیس از ابتدای فصل نتایج سینوسی گرفته است، یعنی یک برد یک تساوی. چرا؟


الان در لیگ تیم‌های خیلی بهم نزدیکند و نمی‌شود برد را پیش‌بینی کرد. طبیعی است همه تیم‌ها مقابل ما با انگیزه مضاعف ظاهر می‌شوند، اما این سرنوشت ماست و گله‌ای نداریم. نزدیک یک و نیم سال است خوشبختانه به جز یک باخت به نفت تهران، شکست نداشتیم.


* آیا سروش رفیعی به پرسپولیس به زودی ملحق می‌شود؟


در مورد بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم. چون اگر بخواهیم صحبت کنیم در مورد سروش و تراکتورسازی ناعادلانه است. او بازیکن تراکتور و فولاد است. بعد از بازی با سیاه‌جامگان می‌نشینیم تا ببینیم چه بازیکنی را می‌گیریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب