دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهردار تبریز:

مسیر رسیدن به توسعه پایدار، علم و تکنولوژی است

شهردار تبریزگفت: مسیر رسیدن به توسعه پایدار، علم و تکنولوژی است و باید به دانشجویان و دانشگاهیان فرصت داده شود تا تحقیق و پژوهش نمایند و از یافته های آنها استفاده نمود.
کد خبر : 121841

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر صادق نجفی افزود: در حوزه آزمایشگاهی و مسابقاتی در حوزه بتن اقدامات خوبی صورت گرفته ولی باید یافته های به دست آمده را در کارگاه‌ها و شرکت ها و ساخت و سازها نیز عملی و عملیاتی کنیم.


شهردار تبریز افزود: تبریز با قدمت 4 هزار ساله مدنیت شهری، 2 هزار و 500 هزار هکتار بافت فرسوده، 2 هزار هکتار بافت حاشیه نشینی و قرار گرفتن در اصلی ترین گسل زلزله ایران، این همت را می طلبد که مسوولان و دست اندرکاران دقت بیشتری در ساخت و سازها داشته باشند.


وی ادامه داد: 90 درصد پروژه های تبریز با بتن و مصالح ساختمانی است و شهرداری تبریز در سه سال گذشته 5 هزار میلیارد تومان پروژه را در تبریز اجرا کرده که اکثر آنها بیش از 9 ماه طول نکشیده است.


شهردار تبریز گفت: ارتباط دانشگاه با بخش صنعت و خدمات باید بازمهندسی شود و باور داشته باشیم که باید علمی کار کنیم.


نجفی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره مردم تبریز گفت: ایشان فرمودند یکی از شاخصه های مردم تبریز ، زمان شناسی و موقع شناسی آنها است.


وی ادامه داد: مردم موقع شناس و برنامه شناس کسانی هستند که برای خود دارای هدف، برنامه و شناخت هستند امید می رود با برنامه ریزی صحیح در راه آبادانی شهر وکشور گامهای بلندی برداریم.


مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی بتن به مناسبت روز بتن و بزرگداشت استاد احد حامی هشتم مهرماه در سالن استاندارد تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته