دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1395 - 13:55

قوچان‌نژاد: با وجود خستگی برای تیمم تاثیرگزار بودم/شایسته این پیروزی بودیم

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌گوید شرایط خوبی قبل از بازی برابر توئنته نداشت.
کد خبر : 117552

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی آنا و به نقل از ایسنا، رضا قوچان‌نژاد که در دیدار تیم‌ ‌ملی ایران برابر قطر توانسته بود گل مهمی را به ثمر برساند، بعد از پایان دیدارهای ملی به تیم باشگاهی خود بازگشت و این هفته‌ در جریان برتری سه بر یک تیمش یعنی هیرنفین برابر توئنته موفق شد دو گل را به ثمر برساند. این مهاجم اکنون سه گله شده است تا نشان دهد شرایط خوبی دارد.


قوچان‌نژاد درباره شرایط فعلی خود، گفت‌: «در روزهای گذشته شرایط سختی داشتم. دو دیدار سخت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را برگزار کردیم. پنجشنبه خودم را به تمرینات تیمم رساندم و سخت تلاش کردم تا بتوانم در ترکیب قرار بگیرم. بهانه ای وجود ندارد، ولی باید بگویم که خیلی کم خوابیده‌ام، اما اکنون یک هفته‌ زمان دارم تا ریکاوری کنم و شرایط بهتری پیدا کنم. خیلی خوشحالم که با وجود خشتگی توانستم برای تیمم تاثیرگزار باشم و دو گل به ثمر برسانم و هواداران تیم را خوشحال کنم.»


او درباره دو گلی که برای تیمش به ثمر رساند،گفت‌: «از گل اول خیلی راضی هستم. خیلی خوب روی توپ سوار شدم و توانستم با ضربات سر گلزنی کنم، ولی به‌ هر حال گل، گل است و فرقی نمی‌کند که چطور به ثمر برسد. ما در هفته‌های گذشته هم تلاش های زیادی کردیم و شایسته کسب این پیروزی بودیم. باید در ادامه فصل مراقب باشیم که امتیازی از دست ندهیم تا پیروزی‌هایی که به دست می آوریم در پایان فصل به ما کمک کند تا در جدول رده‌بندی در رده خوبی قرار بگیریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب