رشیدیان: ارائه خدمات الکترونیکی موجب افزایش رضایتمندی زائران میشود
به گزارش خبرگزاری آنا، علی رضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان و دستاندرکاران حوزههای مختلف، خدمت به زائران را مسئولیتی ارزشمند و توأم با آثار دنیوی و اخروی دانست و گفت: جایگاه خادمالحاج و زوار جایگاهی والا است و هر اقدامی که موجب کاهش دغدغه و افزایش آرامش زائران برای بهره گیری بیشتر ایشان از ظرفیت های معنوی- فرهنگی و اخلاقی حج و زیارت شود مسلما آثار ماندگار به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری گفت: تکمیل و ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمند میتواند نقش مؤثری در تسهیل امور، افزایش رضایتمندی و آرامش تسریع انجام امور زائران ایفا کند و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.
رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اولویتهای اصلی این سازمان تصریح کرد: عزت، کرامت، امنیت و سلامت حجاج و زائران چهار محور اساسی در همه برنامه های ما است و همه بخشها باید در راستای تحقق این اهداف هماهنگ و مسئولانه عمل کنند.
در این بازدید، مدیران و نیروهای بخشهای مختلف سازمان نیز گزارشی از اقدامات در حال اجرا، روند برنامهریزیها و آمادگیها برای خدمترسانی هرچه مطلوبتر به زائران ارائه کردند.
انتهای پیام/


