دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1395 - 15:08

موزه علوم و انجمن ریاضی به مدت 10 سال با هم همکاری می‌کنند

تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی میان موزه علوم و فناوری و انجمن ریاضی ایران به امضا رسید و به موجب این تفاهم‌نامه این دو مجموعه تا سال 1405 باهم همکاری خواهند کرد.
کد خبر : 95794

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه علوم، این تفاهم‌نامه به منظور همکاری‌­های مشترک علمی، آموزشی و فرهنگی بین موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دکتر سیف‌الله جلیلی، رئیس موزه و انجمن ریاضی ایران به نمایندگی آقای دکتر محمدعلی دهقان، رئیس انجمن، به مدت 10 سال امضاء شد.


این تفاهم نامه با موضوع انجام همکاری­‌های علمی با رویکرد پاس داشت و حفظ میراث ریاضی، ترویج، آموزش و تولید محتوای آموزش های غیر رسمی ریاضی منعقد شد.


از مفاد همکاری دو جانبه می‌توان به این موارد اشاره کرد: «همکاری جهت راه‌اندازی گالری موزه ریاضیات و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات انجمن در این گالری»، «همکاری‌های علمی با رویکرد پاسداشت و معرفی ریاضیدانان و دستاوردها و خدمات علمی آنها»، «حفظ میراث ریاضی کشور»، «ترویج و همگانی‌سازی علم (به ویژه ریاضی) از طریق آموزش و تولید محتوای آموزش‌های غیررسمی ریاضی و عضوگیری»، «برگزاری کارگاه‌های ریاضی، نمایشگاه‌های سیار، همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها» و « تبادل محتوا و محصولات فرهنگی».


اعتبار این تفاهم‌نامه 10 سال خورشیدی تعیین شد که این مدت بر حسب توافق طرفین قابل تمدید است.


جهت اجرائی شدن این تفاهم‌نامه، مطابق یکی از مواد آن، ابتدا کارگروه مشترکی با حضور نماینده­‌ای از هر طرف تشکیل می‌شود که مصوبات آن پس از امضای بالاترین مقام موزه و انجمن لازم‌الاجراء می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته