دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ربیعی: تصمیم‌گیرنده درباره پیشنهادهای سرمربیگری‌ام باشگاه ذوب‌آهن است/ قطعاً به رتبه‌های بالاتر می‌رویم

ربیعی: تصمیم‌گیرنده درباره پیشنهادهای سرمربیگری‌ام باشگاه ذوب‌آهن است  قطعاً به رتبه‌های بالاتر می‌رویم
سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن هستم و تصمیم‌گیرنده درباره پیشنهادهایم این باشگاه است.
کد خبر : 937608

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه نتایج تیم ذوب‌آهن همراه با نوسان است و تیمش چقدر با ایده‌آل مدنظر وی فاصله دارد، اظهار کرد: قطعاً آن چیزی که مدنظر من است مخصوصاً با نتایجی که در چند سال اخیر گرفته‌ایم، در این فصل به دست نیامده است. انتظارات از تیم ذوب‌آهن بالاتر است ولی خُب باید توقع از تیم ذوب‌آهن با توجه به بضاعتی که دارد منطقی باشد.  

وی ادامه داد: ذوب‌آهن توانسته در یکسری بازی‌ها راندمان بسیار خوبی داشته باشد و در برخی دیدار‌ها با وجود آنکه تلاش زیادی کرده‌ایم، اما نتیجه مورد انتظار را نگرفتیم. باید به سمتی برویم که ثبات پیدا کنیم و روی این مسئله بیش از پیش کار خواهیم کرد. اگر بگویم از نتایجی که تا اینجای فصل گرفته‌ایم رضایت دارم، حتماً چنین نیست. ما در چند فصل گذشته توانسته‌ایم در مس و ذوب‌آهن خود را در نیمه بالای جدول قرار دهیم. برای همین علاقه‌مندی و خواسته من از تیمم این است که توانمندی بیشتری نشان دهیم و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.  

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه تیمش برابر استقلال پیروزی بزرگی گرفت، اما در خانه مغلوب گل‌گهر سیرجان شد، خاطرنشان کرد: در آن دیدار توانستیم تمامی برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم به درستی پیاده کنیم و نتیجه خوبی به دست آمد. در بازی دیروز بر خلاف جریان بازی در نیمه دوم گل خوردیم. باید پیش از آنکه گل می‌خوردیم بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم تا به گل می‌رسیدیم. برخلاف جریان بازی دروازه ما باز شد، پس از آن هر چه تلاش کردیم و به موقعیت رسیدیم موفق به جبران نشدیم. به هر حال پیش می‌آید که بازی بهتری ارائه می‌کنید، اما در نهایت بازنده می‌شوید. باید دقت عمل خود را بالاتر ببریم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه تیم‌های وی همواره در نیم فصل دوم بهتر عمل کرده‌اند، گفت: نگرانی از این بابت نداریم و قطعاً می‌توانیم در نیم فصل دوم موفق‌تر باشیم. سعی می‌کنیم با کار فنی، تلاش بیشتر و همت بالایی که در بازیکنان تیمم سراغ دارم، در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم. این توانایی نزد تیم ذوب‌آهن است که بتواند خود را به رده‌های بالاتر برساند.

ربیعی در واکنش به این موضوع که فصل پیش گزینه سرمربیگری فولاد خوزستان بود و این فصل مس رفسنجان، اما در نهایت سرمربی ذوب‌آهن باقی مانده، تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم چنین پیشنهاد‌هایی نبوده، بله به من پیشنهاد سرمربیگری داده شد ولی من تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن بودم و این مسئله را به باشگاه‌ها واگذار کردم. دموکراسی اداری و حرفه‌ای است که باید انجام پذیرد؛ بنابراین ورود پیدا نکردم، پیشنهاد به من شد ولی به هر دو باشگاه اعلام کردم که باید با باشگاه ذوب‌آهن به توافق برسند. تصمیم گیرنده باشگاه ذوب‌آهن بود، چون با این باشگاه قرارداد دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب